IRG.7011.15.3.2017.JG
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót z rozbiciem kosztów na: koszty sporządzenia dokumentacji, koszty wykonania robót budowlanych i dostawy.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwą:
„Budowa boiska do koszykówki ulicznej (dz. nr 173/5) – zaprojektowanie i wybudowanie
oraz dostawa siatek na dwa piłkochwyty (dz. nr 142/12) w miejscowości Nowy Świętów”
Lokalizacja:
Miejscowość/wieś: Nowy Świętów, gmina Głuchołazy
Działki: nr 173/5 i nr 142/15
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie zadania pod nazwą: „Budowa boiska do koszykówki ulicznej (dz. nr 173/5) – zaprojektowanie i wybudowanie oraz dostawa siatek na dwa piłkochwyty (dz. nr 142/12) w miejscowości Nowy Świętów”, polegać będzie na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy boiska do koszykówki ulicznej (streetball) o wym. 11 m x 15 m, na działce nr 173/5 w Nowym Świętowie i wykonaniu robót budowlanych (w trybie zgłoszenia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), polegających na budowie nawierzchni boiska z kostki brukowej niefazowanej o grubości min. 6 cm wra z wytyczeniem i malowaniem linii boiska do koszykówki ulicznej (streetball) oraz montażem kosza dwusłupowego o konstrukcji stalowej (kosz w posiadaniu Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowym Świętowie) oraz dostawie siatek: sznurkowych i metalowych wraz z pozostałymi elementami wykończeniowymi na istniejące dwa piłkochwyty, zlokalizowane na dz. nr 142/12 w Nowym Świętowie.
Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego.
Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych oraz wykonanie na podstawie wykonanego projektu robót budowlanych (dotyczy zadania 1).
Przed sporządzeniem oferty cenowej zaleca się dokonanie wizji w terenie.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Zadanie 1 (dz. nr 173/5 w Nowym Świętowie):
1) Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i zezwoleń, niezbędnych do przedłożenia w organie administracji architektoniczno – budowlanej:
a) uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) sporządzenie uproszczonej dokumentacji projektowej zawierającej:
- projekt zagospodarowania działki
- opis techniczny
- przekrój przez boisko do koszykówki ulicznej (streetball) - 3 egz. w wersji papierowej,
c) sporządzenie kompletnej dokumentacji wersji elektronicznej (płyta CD),
2) Wykonanie robót na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej:
a) opracowanie zgłoszenia robót budowlanych, nie wymagającego pozwolenia na budowę oraz złożenie go do organu administracji architektoniczno – budowlanej,
b) budowa boiska do koszykówki ulicznej (streetball) o wym. 11 m x 15 m o nawierzchni z kostki brukowej niefazowanej o grubości min. 6 cm wraz z przygotowaniem podbudowy,
c) wytyczenie i malowanie linii boiska do koszykówki ulicznej (streetball) – kolor biały,
d) montaż kosza dwusłupowego o konstrukcji stalowej (kosz w posiadaniu Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowym Świętowie wersja wskazana na poniższych zdjęciach ):
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym: mapy powykonawczej, kalkulacji kosztów (w formie tabeli)) w formie papierowej oraz elektronicznej (płyta CD) – 1 egz.
Wykonawca robót zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
- koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
- koszty organizacji zaplecza budowy / terenu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
- koszty dozoru budowy,
- inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Zadanie 2 (dz. nr 142/12 w Nowym Świętowie):
Dostawa siatek (na 2 istniejące piłkochwyty): sznurkowych (o wym. dł. 36m, wys.4m) i metalowych (dł. 36m, wys. 1,5m) wraz z pozostałymi elementami metalowymi wykończeniowymi do montażu siatek, w szczególności: linki stalowe nierdzewne, śruby rzymskie naciągowe z hakami, zaciski na linki, ząbki metalowe do zawieszania siatek itp.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do całego przedmiotu zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lub świadectwo lub certyfikat lub deklaracja zgodności.
III. Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
cena brutto za poszczególne zadanie – 100%
-
Warunki gwarancji i rękojmi:
rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania dokumentacji i kończy swój bieg po upływie 3 lat od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy.
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31 października 2017 r.
-
Istotne warunki umowy:
-
wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie,
-
dopuszczalna płatność częściowa – dotyczy zadania 1 (w 2 ratach: po spisaniu protokołu odbioru dokumentacji projektowej, po spisaniu protokołu odbioru końcowego robót),
-
możliwość złożenia oferty częściowej - na poszczególne zadanie,
-
uzyskanie niezbędnych dokumentów formalno-prawnych,
-
dokonanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
-
opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym: mapy powykonawczej, kalkulacji kosztów),
-
ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy – dotyczy zadania 1,
-
prace projektowe oraz ujęte w nich rozwiązania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego – dotyczy zadania 1.
-
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
-
posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
-
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunki szczegółowe w tym zakresie:
- 1 (jedną) osobą - projektantem branży architektonicznej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności architektonicznej,
- 1 (jedną) osobą – pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
-
koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
-
koszty organizacji zaplecza budowy / terenu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
-
koszty dozoru budowy,
-
inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31.08.2017 r., do godziny 13:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Joanna Gruszecka, tel. 77 40 92 110