Głuchołazy: Usługi udzielania kredytu
Numer ogłoszenia: 255002 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: UsÅ‚ugi udzielania kredytu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: ZaciÄ…gniÄ™cie kredytu dÅ‚ugoterminowego, kwota kredytu dÅ‚ugoterminowego: 600 000 PLN Przeznaczenie kredytu: kredyt na sfinansowanie deficytu budżetowego (kredyt przeznaczony jest na pokrycie wydatków budżetowych nie znajdujÄ…cych swojego pokrycia w dochodach budżetowych osiÄ…gniÄ™tych w 2008 roku). a. Data zaciÄ…gniÄ™cia kredyt - kredyt bÄ™dzie uruchomiony w jednej transzy do dnia 30 grudnia 2008 roku, na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni od dnia zÅ‚ożenia wniosku. b. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracjÄ… wekslowÄ… c. Karencja w spÅ‚acie rat kapitaÅ‚owych kredytu: do dnia 19 stycznia 2009 roku. d. Terminy spÅ‚aty kredytu: spÅ‚ata kredyty w 24 miesiÄ™cznych ratach, poczynajÄ…c od dnia 20 stycznia 2009 roku do 20 grudnia 2010 roku. Wysokość rat kapitaÅ‚owych równa w caÅ‚ym okresie kredytowania. e. Odsetki od kredytu: odsetki od kredytu bÄ™dÄ… spÅ‚acone miesiÄ™cznie do 20 dnia każdego miesiÄ…ca poczynajÄ…c od dnia 20 stycznia 2009 roku. f. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opÅ‚at bankowych) zwiÄ…zanych z obsÅ‚ugÄ… kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje ponoszenia kosztów zwiÄ…zanych z ewentualnÄ… zmianÄ… postanowieÅ„ umowy z Bankiem KredytujÄ…cym. g. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 1% kwoty zaciÄ…ganego kredytu. h. Prowizja okreÅ›lona w % od kwoty wykorzystanego kredytu , bÄ™dzie pÅ‚atna w terminie uruchomienia kredytu. i. Bank KredytujÄ…cy nalicza prowizjÄ™ tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opÅ‚at od kwoty kredytu, który nie zostaÅ‚ wykorzystany przez ZamawiajÄ…cego. j. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie oprawo wczeÅ›niejszej spÅ‚aty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opÅ‚at. k. Oprocentowanie kredytu bÄ™dzie zmienne oparte o stawkÄ™ WIBOR 1M powiÄ™kszonÄ… o marżę banku. Marża banku przez caÅ‚y okres kredytowania jest staÅ‚a. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy bÄ™dzie ustalana na podstawie ostatniego notowania w miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym okres odsetkowy. Bank zobowiÄ…zany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 2 grudnia 2008 roku (WIBOR 1M z dnia 2.12.2008r. - 6,31) oraz staÅ‚ej marży banku (w %) wedÅ‚ug nastÄ™pujÄ…cego wzoru: WIBOR 1M (6,31 %) + marża banku (.............%) = ..............%.
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: W przetargu mogÄ… brać udziaÅ‚ wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki. a) nie podlegajÄ… wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b) speÅ‚niajÄ… warunki okreÅ›lone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c) udzielenia zamówienia ubiegać siÄ™ mogÄ… oferenci, którzy zÅ‚ożą ważnÄ… ofertÄ™, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d) sÄ… uprawnieni do wystÄ™powania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbÄ™dnych do realizacji zamówienia, e) zrealizujÄ… zamówienie w ustalonym terminie , f) przedstawiÄ… zaÅ‚Ä…czniki, oÅ›wiadczenia i dokumenty zgodnie z RozdziaÅ‚em III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) posiadajÄ… niezbÄ™dne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objÄ™tym niniejszym zamówieniem, h) Nie bÄ™dÄ… pobierać żadnych dodatkowych opÅ‚at i prowizji z tytuÅ‚u udzielenia i obsÅ‚ugi kredytu poza wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena speÅ‚nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie zÅ‚ożonych dokumentów wymaganych poniżej, które sÄ… potwierdzeniem wymaganych warunków od wykonawców . Ocena dokonana zostanie przez komisjÄ™ przetargowÄ… na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, czyli zero jedynkowo. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne o czym zamawiajÄ…cy zawiadomi niezwÅ‚ocznie wykluczonego WykonawcÄ™, podajÄ…c uzasadnienie faktyczne i prawne. OfertÄ™ wykonawcy, który zostaÅ‚ wykluczony z postÄ™powania, uznaje siÄ™ za odrzuconÄ…..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: a) formularz ofertowy b) oÅ›wiadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych, c) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej (wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy prze upÅ‚ywem skÅ‚adania ofert), d) zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniajÄ…cy do wykonywania czynnoÅ›ci bankowych, e) oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone na formularzu ofertowym (wzór-zaÅ‚Ä…cznik nr 1) o zobowiÄ…zaniu do realizacji zamówienia w terminie okreÅ›lonym w Rozdziale III pkt. 4 SIWZ, f) oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu zwiÄ…zania ofertÄ…, g) oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone na formularzu ofertowym o zobowiÄ…zaniu siÄ™ Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach okreÅ›lonych w Rozdziale IV pkt.1 siwz h) oÅ›wiadczenie o zastrzeżeniu ochrony praw wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej i tajemnicy handlowej , i) wykaz dokumentów stanowiÄ…cych integralnÄ… część oferty, Stosownie do treÅ›ci art. 26 ust. 3 u.p.z.p., ZamawiajÄ…cy wezwie wykonawców, którzy w okreÅ›lonym terminie nie zÅ‚ożyli wymaganych przez ZamawiajÄ…cego oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, lub którzy nie zÅ‚ożyli peÅ‚nomocnictw, albo zÅ‚ożyli wymagane przez zamawiajÄ…cego dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nienie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu , zawierajÄ…ce bÅ‚Ä™dy lub którzy zÅ‚ożyli wadliwe peÅ‚nomocnictwa, do ich zÅ‚ożenia w okreÅ›lonym terminie, chyba, że mimo ich uzupeÅ‚nienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byÅ‚oby unieważnienie postÄ™powania. OÅ›wiadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać speÅ‚nienie przez wykonawcÄ™ warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz speÅ‚nienie przez oferowane usÅ‚ugi wymagaÅ„ okreÅ›lonych przez zamawiajÄ…cego, nie później niż w dniu, w którym upÅ‚ynÄ…Å‚ termin skÅ‚adania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2008.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych , pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 11:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).