Informacja o udzieleniu zamówienia
ZamawiajÄ…cy stosownie do rozdz. 3 pkt. 2 ppkt 4) lit.m) Regulaminu postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego przez GminÄ™ GÅ‚uchoÅ‚azy oraz dokonywania wydatków publicznych nie objÄ™tych przepisami Ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach wprowadzonym ZarzÄ…dzeniem Nr 1364-PR.310/2014 Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az z dnia 16 kwietnia 2014r., zmienionym ZarzÄ…dzeniem Nr 1620-PR.376/2014 Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az z dnia 4 listopada 2014r oraz ZarzÄ…dzeniem Nr 514-RP.112.2016 Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az z dnia 11 lutego 2016r.,
informuje o udzieleniu zamówienia na wykonanie zamówienia dodatkowego nr ZP.271.2.28.2016.JS
dla zadania pod nazwÄ…: „Remont alejek na cmentarzu komunalnym ul. WyszyÅ„skiego
w m. GÅ‚uchoÅ‚azy”.
Zamówienie na kwotÄ™ 4.035,60 zÅ‚ brutto udzielono Wykonawcy: „MB” MirosÅ‚awa Sternal ul. Gliwicka 27 KÄ™dzierzyn-Koźle.
Nazwa dokumentu: | Informacja o udzieleniu zamÃłwienia na wykonanie zamÃłwienia dodatkowego nr ZP.271.2.28.2016.JS dla zadania pod nazwÄ…: „Remont alejek na cmentarzu komunalnym ul. WyszyÅ„skiego w m. GÅ‚uchoÅ‚azy†|
Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna SokoÅ‚owska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna SokoÅ‚owska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna SokoÅ‚owska |
Data wytworzenia informacji: | 2016-12-09 10:57:54 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-12-09 10:57:54 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2016-12-09 11:13:56 |