Głuchołazy, 29.03.2007r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c) 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
d) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy,
b) znajomość języka obcego,
c) znajomość obsługi komputera,
d) dyspozycyjność i odporność na stres,
e) umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań określonych w Statucie oraz Regulaminie Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach, dostępnych do wglądu w Wydziale Organizacyjno – Prawnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, II piętro p. nr 25.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskanej specjalizacji),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem