| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
GÅ‚uchoÅ‚azy: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cej: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskiej do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskiej - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego)w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy.
Numer ogłoszenia: 14527 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cego: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskÄ… do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskÄ… - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego)w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cego: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskÄ… do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskÄ… - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego) w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy. Dane techniczne (orientacyjny zakres prac): a) dot. ul. SkÅ‚odowskiej (powierzchnia jezdna 3.341,00 m2, powierzchnia chodników 1343,22 m2): - odtworzenie trasy i punktów wysokoÅ›ciowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeÅ„ i przepustów, - wykopy w gruntach nieskalistych, - regulacja pionowa urzÄ…dzeÅ„ obcych i montaż studzienek Å›ciekowych, - warstwy odsÄ…czajÄ…ce i odcinajÄ…ce, - podbudowa z tÅ‚ucznia kamiennego, - podbudowa z betonu asfaltowego, - roboty asfaltowe, - nawierzchnie z kostki granitowej, - nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - Å›cieki z kostki kamiennej, - krawężniki kamienne, - obrzeża kamienne, - oznakowania poziome, - oznakowania pionowe, - oznakowania docelowe, b) dot. ul. KoÅ›ciuszki (powierzchnia jezdna 3.418,00 m2, powierzchnia chodników 3.703,70 m2): - odtworzenie trasy i punktów wysokoÅ›ciowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeÅ„ i przepustów, - wykopy w gruntach nieskalistych, - regulacja pionowa urzÄ…dzeÅ„ obcych i montaż studzienek Å›ciekowych, - warstwy odsÄ…czajÄ…ce i odcinajÄ…ce, - podbudowa z tÅ‚ucznia kamiennego, - podbudowa z betonu asfaltowego, - roboty asfaltowe, - nawierzchnie z kostki granitowej, - nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - Å›cieki z kostki kamiennej, - krawężniki kamienne, - obrzeża kamienne, - oznakowania poziome, - oznakowania pionowe, - oznakowania docelowe, - zieleÅ„ drogowa Kanalizacja deszczowa w ul. SkÅ‚odowskiej: - przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 100,80 mb - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 9 szt. - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami chÅ‚onnymi - 9 szt. - studnie rewizyjne fi 1200 - 17 szt. Kanalizacja deszczowa w ul. KoÅ›ciuszki: - przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 105,70 mb - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 26 szt. - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami chÅ‚onnymi - 9 szt. - studnie rewizyjne fi 1200 - 8 szt. Kablowa instalacja oÅ›wietlenia ulicznego ul. KoÅ›ciuszki i SkÅ‚odowskiej: - kabel ziemny 4 x 35 mm - 965,00 mb - rury ochronne na kabel DVK-75 - 560,00 mb - latarnie oÅ›wietlenia ulicznego - 18 szt., - oprawy naÅ›cienne oÅ›wietlenia ulicznego - 8 szt., - demontaż starego oÅ›wietlenia ulicznego wraz z liniÄ… napowietrznÄ… SzczegóÅ‚owy zakres robót zgodnie z przedmiarami robót Wymagania techniczne zostaÅ‚y okreÅ›lone w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiÄ…cymi integralnÄ… część dokumentacji technicznej. UWAGA !!! 1. ZamawiajÄ…cy wymaga skÅ‚adowania urobku /ziemi z wykopów/ we wskazanym miejscu w odlegÅ‚oÅ›ci okoÅ‚o 1,5 km od miejsca robót. Za skÅ‚adowany urobek nie bÄ™dÄ… pobierane opÅ‚aty. 2. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiajÄ…cy zachowanie komunikacji i przejezdnoÅ›ci części drogi dla pojazdów i pieszych (wskazane prowadzenie robót systemem poÅ‚ówkowym). Dodatkowe elementy majÄ…ce wpÅ‚yw na koszt budowy, które Wykonawca winien uwzglÄ™dnić w cenie oferty:: - geodezyjny koszt obsÅ‚ugi budowy, - koszty map powykonawczych, - koszty badaÅ„ i sprawdzeÅ„ /wskaźniki zagÄ™szczenia gruntu, warstw podbudowy itp./. - koszty badaÅ„ i sprawdzeÅ„ geologicznych gruntu, - koszty zwiÄ…zane z organizacjÄ… ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowaÅ„, wykonaniem tymczasowych przejść dla pieszych - koszty ubezpieczenia budowy, - koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp./, - koszty dozoru budowy, - odzysk części materiaÅ‚ów drogowych z rozbiórki elementów drogowych (kostka kamienna, pÅ‚ytki chodnikowe, krawężniki, frezowina, itp), które zamawiajÄ…cy uzna za nadajÄ…ce siÄ™ do ponownego wykorzystania na swoich innych obiektach wraz z ich transportem w miejsce wskazane przez ZamawiajÄ…cego odlegÅ‚e max. 1 km od budowy. - koszty nadzoru geologiczno - archeologicznego zakresu robót objÄ™tych pozwoleniem konserwatorskim. ZamawiajÄ…cy wymaga udzielenia przez WykonawcÄ™ co najmniej 3-letniej gwarancji jakoÅ›ci..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-0, 45.25.56.00-5, 45.23.22.10-7, 45.31.61.10-9, 45.31.23.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci: 50 000,00zÅ‚. SÅ‚ownie zÅ‚otych: pięćdziesiÄ…t tysiÄ™cy zÅ‚otych 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w nastÄ™pujÄ…cych formach: a) pieniÄ…dzu; b) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku skÅ‚adania przez WykonawcÄ™ wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporzÄ…dzona zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawem i winna zawierać nastÄ™pujÄ…ce elementy: a) nazwÄ™ dajÄ…cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (ZamawiajÄ…cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajÄ…cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) okreÅ›lenie wierzytelnoÅ›ci, która ma być zabezpieczona gwarancjÄ…, c) kwotÄ™ gwarancji, d) termin ważnoÅ›ci gwarancji, e) zobowiÄ…zanie gwaranta do: zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie: - iż Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw; - iż Wykonawca, którego ofertÄ™ wybrano: -odmówiÅ‚ podpisania umowy na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, lub - nie wniósÅ‚ zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 11.2. stosuje siÄ™ odpowiednio do porÄ™czeÅ„, okreÅ›lonych powyżej w pkt. 2.b) i 2.e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniÄ…dzu należy wpÅ‚acać przelewem na nastÄ™pujÄ…cy nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051z dopiskiem:-Wadium na rozbudowÄ™ nawierzchni ulic, chodników ul. KoÅ›ciuszki- SkÅ‚odowskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach. Zaleca siÄ™ do oferty doÅ‚Ä…czyć kopiÄ™ polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniÄ…dz należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniÄ…dzu za pomocÄ… przelewu bankowego ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uważaÅ‚ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzÄ…cy rachunek ZamawiajÄ…cego potwierdzi, że otrzymaÅ‚ taki przelew przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 5. Zwrot wadium. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium wedÅ‚ug zasad okreÅ›lonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: - odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; -nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: W przetargu mogÄ… wziąć udziaÅ‚ Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegajÄ… wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 2. speÅ‚niajÄ… warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a to: 2.1. posiadajÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie tj. PosiadajÄ… doÅ›wiadczenie w zakresie wykonania co najmniej 3 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem niniejszego postÄ™powania, polegajÄ…cych na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda; wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert w niniejszym postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie 2.2. dysponujÄ… osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: DysponujÄ… osobÄ… lub osobami, która-którzy bÄ™dzie-bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako : a) kierownik budowy, który posiada kwalifikacje zawodowe niezbÄ™dne do wykonania zamówienia oraz posiada wymagane uprawnienia branży drogowej , przynależy do stosownej izby zawodowej; a ponadto posiada wymagane uprawnienia do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależy do stosownej izby zawodowej; b) kierownik robót, który posiada-posiadajÄ… kwalifikacje zawodowe niezbÄ™dne do wykonania zamówienia oraz posiada-posiadajÄ… wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej 2.3. sytuacji finansowej: - posiadajÄ… rachunek w banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, na którym posiadajÄ… Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… w wysokoÅ›ci nie mniejszej niż 1.500.000,00 zÅ‚ Ocena speÅ‚niania warunków dokonywana bÄ™dzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. speÅ‚nia - nie speÅ‚nia). Z treÅ›ci zaÅ‚Ä…czonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca speÅ‚niÅ‚. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z postawionych warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postÄ™powania..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: I. Zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane A) W celu speÅ‚niania przez WykonawcÄ™ warunków żądanych przez ZamawiajÄ…cego , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy żąda: 1. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zaÅ‚Ä…cznik nr 2 siwz), Dopuszcza siÄ™ możliwość zÅ‚ożenia jednego wspólnego oÅ›wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówieÅ„ publicznych, pod warunkiem, iż oÅ›wiadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów wystÄ™pujÄ…cych wspólnie lub przez wszystkie podmioty skÅ‚adajÄ…ce ofertÄ™ wspólnÄ…; 2. wykaz 3 robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, tożsamych z przedmiotem zamówienia, zwiÄ…zanych z budowÄ…, przebudowÄ… lub remontem drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert w niniejszym postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci netto, daty i miejsca wykonania, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone (zaÅ‚Ä…cznik nr 4 siwz). W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 3. wykaz osób (zaÅ‚Ä…cznik nr 5 siwz): 3.1. dot. kierownika budowy, który bÄ™dzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia branży drogowej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej, i wymagane uprawnienia do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ… osobÄ… 3.2. dot. kierownika-kierowników robót, który-którzy bÄ™dzie-bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ…/tymi osobÄ…-osobami W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokumenty wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 4. oÅ›wiadczenia, że kierownik budowy oraz kierownik-kierownicy robót posiadajÄ… uprawnienia (odpowiednio do pkt.2.4 siwz rozdziaÅ‚u 10): branży drogowej, do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, branży elektrycznej, instalacyjnej oraz przynależą do stosownej izby zawodowej. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 5. informacja banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej posiadane Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy w wysokoÅ›ci nie mniejszej niż 1.500.000,00 zÅ‚, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiÄ…zany jest udowodnić zamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Jeżeli wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, zamawiajÄ…cy żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 7.1. oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zaÅ‚Ä…cznik nr 3 siwz), 7.2. aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do SIWZ) B)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postÄ™powania o zamówienie publiczne w okolicznoÅ›ciach, o których mowa art. 24 ust.1. ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy żąda: 1. oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do SIWZ) W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument musi być zÅ‚ożony przez każdego wykonawcÄ™. UWAGA! Dla Wykonawców majÄ…cych siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu okreÅ›lonego w lit. A pkt 7.2 oraz lit. B pkt 2 siwz zastosowanie majÄ… przepisy § 4 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). II. Inne oÅ›wiadczenia i dokumenty, które należy przedÅ‚ożyć wraz z ofertÄ…: 1. Formularz Ofertowy, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. PeÅ‚nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie,peÅ‚nomocnictwo takie może wynikać z doÅ‚Ä…czonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spóÅ‚ki cywilnej. PeÅ‚nomocnictwo należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale bÄ…dź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em notarialnie. 3. kosztorys ofertowy 4. celem okreÅ›lenia statusu prawnego Wykonawcy zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert ( dotyczy osób fizycznych wskazanych w § 2 pkt 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010&mc=2.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16, I piÄ™tro.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16, I piÄ™tro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: ZamawiajÄ…cy ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 4% ceny caÅ‚kowitej (ceny oferty Å‚Ä…cznie z VAT).
Nazwa dokumentu: | PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-4/2010 PN. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodnikÃłw wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cej ulice: KoÅ›ciuszki i ul. S | Podmiot udostępniający: | Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna SokoÅ‚owska | Data wytworzenia informacji: | 2010-01-21 15:47:44 | Data udostępnienia informacji: | 2010-01-21 15:47:44 | Data ostatniej aktualizacji: | 2010-01-22 07:30:52 |
Wersja do wydruku...
|