Głuchołazy, 18.07.2007r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej
Placówek Oświatowo – Wychowawczych
Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
c) udokumentowane doświadczenie w pracy w płacach i/lub kadrach (preferowana znajomość wynagrodzeń w oświacie) – okres 3 lata,
d) znajomość przepisów prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
1) zakresu wynagrodzeń za pracę,
2) ubezpieczeń społecznych,
3) podatku od osób fizycznych,
4) Karty Nauczyciela,
5) Kodeksu Pracy,
e) biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dokładność, zdolności analityczne, odporność na trudne sytuacje zawodowe, asertywność,
b) znajomość języka obcego mile widziana,
c) kreatywność,
d) zdolność analizy trudnych zagadnień,
e) umiejętność podejmowania decyzji,
f) zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
g) poczucie odpowiedzialności.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo – Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności:
-
naliczanie wynagrodzeń osobowych, nagród z zakładowego funduszu nagród, nagród jubileuszowych dla nauczycieli i pracowników administracji i obsługi placówek oświatowych podległych Gminie Głuchołazy,
-
rozliczenia ZUS – składki, zasiłki, deklaracje, dokumentacja emerytalno – rentowa,
-
rozliczenia PZU – składki, polisy, odszkodowania,
-
rozliczenia US – naliczanie podatku, deklaracje, PIT-y, NIP-y,
-
sporządzanie sprawozdań zbiorczych ZUS, US, PZU, GUS, WUS.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo – Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 03 sierpnia 2007r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński