BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
- biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel) w środowisku Windows, Internet Explorer,
- biegła znajomość infrastruktury sportowej i turystycznej regionu Głuchołaz (sprawdzone w teście lub podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o usługach turystycznych, o sporcie, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- wykształcenie w kierunku : administracja publiczna,
- kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
- doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: krajowych i zagranicznych,
- znajomość języka angielskiego , niemieckiego lub czeskiego .
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będą w szczególności sprawy związane z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na działalność sportowa i turystyczną, koordynowaniem działalności spraw turystyki, kultury fizycznej i sportu w placówkach i obiektach na terenie Gminy oraz organizowanie imprez, współpracy z biurami turystycznymi, związkami i organizacjami turystycznymi, osobami prowadzącymi działalność turystyczną, podejmowanie inicjatyw w zakresie profesjonalnej i kompleksowej obsługi turystów oraz działań zwiększających infrastrukturę i bazę turystyczną.
Szczegółowy zakres zadań został określony w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 27 stycznia 2016 r. godz. 1300. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2014r., poz. 1202 ze zm.)”, oraz podpisane odręcznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński