BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Aplikant Straży Miejskiej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo umyślne,
e) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
f) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
g) znajomość obsługi komputera,
h) prawo jazdy kat. B
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o strażach gminnych,
b) samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
c)kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność i odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Aplikanta Straży Miejskiej w Głuchołazach należeć będzie:
1. Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi.
2. Czuwanie nad porządkiem i bezpieczeństwem publicznym.
3. Kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym.
4. Realizacja zadań z zakresu Straży Miejskiej określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o posiadaniu pełni praw publicznych.
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko - Aplikant Straży Miejskiej w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 26 czerwca 2008r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński