BUDŻET OBYWATELSKI GMINY GŁUCHOŁAZY NA 2017 ROK
II EDYCJA
Burmistrz Głuchołaz ogłasza nabór propozycji zadań w kategorii ,,małe projekty” w ramach Budżetu Obywatelskiego Gminy Głuchołazy na 2017 rok
Każdy z mieszkańców gminy może złożyć wniosek, poparty przez grupę 15 współmieszkańców, którzy ukończyli 16 lat, dotyczący realizacji zadania, które przyczyni się do poprawy jakości życia w jego najbliższym otoczeniu.
Zgłoszenia zostaną zweryfikowane pod kątem zgodności z obowiązującymi dokumentami strategicznymi gminy i przepisami prawa.
Wszyscy mieszkańcy, mający ukończone 16 lat będą mieli możliwość oddania głosu na jedną z propozycji i współdecydować o tym jakie zadanie zostanie zrealizowane przez Gminę Głuchołazy w kategorii ,,małe projekty” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017.
Projekty małe to takie, których koszt realizacji nie przekracza 10.000 zł, przy czym łączna kwota zarezerwowana w budżecie obywatelskim na ich realizację wynosi
20.000 zł
Harmonogram budżetu obywatelskiego Gminy Głuchołazy na 2017 rok
- Zgłaszanie wniosków – 07.12-23.12 2016
- Weryfikacja zgłoszonych wniosków 27.12.2016-09.01.2017
- Ogłoszenie listy wniosków 09.01.2017
- Głosowanie 10.01.-20.01.2017
- Ogłoszenie wyników -30.01.2017
Wnioski z propozycjami zadań będzie można składać do dnia 23 grudnia 2017r.
Zgłoszenie zadań do realizacji odbywa się w formie pisemnej
- na adres pocztowy: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy (sekretariat pok. nr 11)
- drogą elektroniczną (skan wniosku wraz z listą osób popierających inicjatywę na adres budzet.obywatelski@glucholazy.pl
Formularz zgłoszeniowy w wersji elektronicznej wraz Regulaminem Budżetu Obywatelskiego Gminy Głuchołazy jest dostępny na stronie internetowej www.glucholazy.pl w zakładce Budżet Obywatelski.
Wszystkie pytania, lub wątpliwości proszę kierować na adres mailowy budzet.obywatelski@glucholazy.pl