Głuchołazy, dnia 08.08.2017r.
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
1. Budowa przyłącza wodociągowego do istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z budową studni fi 600 w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na nieruchomości (dz. nr 1381/3, 1380, 1373) w Głuchołazach
2. Wymiana kanalizacji deszczowej o średnicy fi 200 na średnicę fi 500 na odcinku 32,2m w ciągu ul. Karola Miarki w Głuchołazach w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, Zakres zadania obejmuje:
1 wykonanie przyłącza od separatorów do istniejącej kanalizacji deszczowej, przywrócenia stanu do stanu sprzed prowadzenia inwestycji (ułożenie kostki brukowej na podbudowie), wykonanie studni rewizyjnej,
2. wymianę odcinka kanalizacji deszczowej o długości 32,2m o istniejącym przekroju fi 200 na fi 500 wraz z przebudową istniejącego podłączenia do studni rewizyjnej kanału deszczowego zlokalizowanego na terenie drogi krajowej ul. Kraszewskiego w Głuchołazach.
Do każdych zadań wykonawca musi wykonać odpowiednia dokumentację projektową oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia, zezwolenia lub pozwolenia. Wykonawca musi również dostarczyć uwierzytelnione mapy powykonawcze.
Warunki postępowania
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
-
Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 27.11.2017r.
-
Zakres robót:
Przedmiotem opracowania jest wykonanie przyłącza i studni kanalizacji deszczowej w trybie zaprojektuj wybuduj
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
zadanie nr 1
a) wykonanie przyłącza od separatorów do istniejącej kanalizacji deszczowej,
b) przywrócenia stanu do stanu sprzed prowadzenia inwestycji (ułożenie kostki brukowej na podbudowie),
c) wykonanie studni rewizyjnej,
d) wykonanie projektu i dostarczenie uwierzytelnionych map powykonawczych.
zadanie nr 2
a) wymianę odcinka kanalizacji deszczowej o długości 32,2m o istniejącym przekroju fi 200 na fi 500
b) przywrócenia stanu do stanu sprzed prowadzenia inwestycji (ułożenie kostki brukowej na podbudowie, uzupełnienie asfaltu),
c) powiększenie wlotu i wylotu na studniach rewizyjnych
d) wykonanie projektu i dostarczenie uwierzytelnionych map powykonawczych.
Uwaga. W związku prowadzonymi robotami budowlanymi związanymi z budową biblioteki wszelkie uzgodnienia należy wykonać z Dyrektorem Centrum Kultury w Głuchołazach oraz z wykonawcą robót dot. zadania nr 1
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy, opracowanie projektu organizacji ruchu, dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy,
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
-
Oferty Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Oferty wariantu A i wariantu B dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 muszą być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 16.08.2017r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.