GÅ‚uchoÅ‚azy: REMONT AWARYJNY KANALIZACJI BURZOWEJ W ULICY KRASZEWSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH
Numer ogłoszenia: 182315 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: REMONT AWARYJNY KANALIZACJI BURZOWEJ W ULICY KRASZEWSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. REMONT AWARYJNY KANALIZACJI BURZOWEJ W ULICY KRASZEWSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH. 2. Zakres prac obejmuje wymianÄ™ kanalizacji deszczowej w ulicy Kraszewskiego na rury PE fi 800 na odcinku 63,50 mb. Dane techniczne: - wykopy z odwozem urobku - 406,40 m3: - kanaÅ‚y z rur PE fi 800 - 63,50 mb - podbudowy z materiaÅ‚ów sypkich, zagÄ™szczanych mechanicznie, - studnie z krÄ™gów betonowych fi 1500 mm - 2 szt - rozbiórka i wykonanie wjazdów - 20,00 m2 SzczegóÅ‚owy zakres prac okreÅ›la przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. ZamawiajÄ…cy wymaga udzielenia przez WykonawcÄ™, co najmniej 36-miesiÄ™cznej gwarancji jakoÅ›ci..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik do niniejszej SIWZ. 2. PeÅ‚nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie, peÅ‚nomocnictwo takie może wynikać z doÅ‚Ä…czonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spóÅ‚ki cywilnej. PeÅ‚nomocnictwo należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale bÄ…dź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em notarialnie. 3. wypeÅ‚niony kosztorys ofertowy 4. celem okreÅ›lenia statusu prawnego Wykonawcy aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 u. Pzp ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowieÅ„ zawartej umowy, w stosunku do treÅ›ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1) Zmiany mogÄ… być zainicjowane poprzez zÅ‚ożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek zamawiajÄ…cego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek zamawiajÄ…cego, aby wykonawca przedÅ‚ożyÅ‚ propozycjÄ™ zmiany, - wniosek wnioskodawcy. Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, 2) ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy, w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w n/w przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - Udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego wykonania zamówienia objÄ™tego przedmiotem umowy , w przypadku gdy czas realizacji wykonania robót dodatkowych spowoduje niemożność dotrzymania terminu zakoÅ„czenia prac, okreÅ›lonego w umowie . - Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dajÄ…cych siÄ™ przypisać zamawiajÄ…cemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiajÄ…cego lub innego zleceniodawcÄ™ na terenie budowy, bÄ…dź w jej bezpoÅ›rednim sÄ…siedztwie b) Zmiany sposobu speÅ‚nienia Å›wiadczenia na skutek zmian technicznych spowodowanych nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: - konieczność usuniÄ™cia bÅ‚Ä™dów lub wprowadzenia zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - konieczność zrealizowania roboty przy zastosowaniu innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiÄ…zaÅ„ groziÅ‚o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy c) PozostaÅ‚e rodzaje zmian spowodowane nastÄ™pujÄ…cymi okolicznoÅ›ciami: - zmiana obowiÄ…zujÄ…cej stawki VAT, - zamawiajÄ…cy może dopuÅ›cić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzaÅ‚ (nie wykazaÅ‚ w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. ZamawiajÄ…cy dopuszcza również zmianÄ™ podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegaÅ‚ na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doÅ›wiadczeniu) w celu wykazania speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca speÅ‚nia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postÄ™powania. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważnoÅ›ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy - sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie