GÅ‚uchoÅ‚azy: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy
Numer ogłoszenia: 404666 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
• Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzÄ™tu do lodowiska BiaÅ‚y Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Bohaterów Warszawy CZÄśÅšÄ† 1 - CIÄ„GNIK ROLNICZY ZE SPYCHACZEM CZOÅOWYM SILNIK - Wysokoprężny, czterocylindrowy, wolnossÄ…cy o poj. nie mniejszej niż 4,4 l MOC ZNAMIONOWA - Moc.min.73,5 KM max 75KM CHÅODZENIE - CIECZ SKRZYNIA BIEGÓW - Min.12P+12T z REWERSEM mechanicznym OSIE NAPÄśDOWE - 2 - OBIE NAPÄśDOWE PRÄśDKOŚĆ OBROTOWA WOM - 540/1000 ILOŚĆ ZÅÄ„CZY HYDRAULICZNYCH - 4 WYDATEK POMPY HYDRAULICZNEJ - 30 ÷ 34 l ZBIORNIK PALIWA max V82 l OPONY - Standard rolniczy LAMPA BÅYSKOWA - TAK - ÅšWIATÅO Å»ÓÅTE(kogut) KABINA WENTYLOWANA I OGRZEWANA Z SZYBERDACHEM, LUSTERKA BOCZNE, REFLEKTORY PRZEDNIE TYLNE NA DACHU KABINY SPYCHACZ CZOÅOWY - T-201 szerokość 2200 mm ÷5% MONTAZ NA CIÄ„GNIKU - TAK LEMIESZ - STALOWY Z GUMOWÄ„ LISTWÄ„ ZGARNIAJÄ„CÄ„ WYPOSAÅ»ENIE DODATKOWE - HYDRAULICZNE STEROWANIE TARCZÄ„ - SKRÄśT W PRAWO I LEWO 2 SIÅOWNIKAMI ROZDZIELACZ HYDRAULICZNY DWUSEKCYJNY CiÄ…gnik powinien być fabrycznie nowy, posiadać homologacjÄ™ umożliwiajÄ…cÄ… zarejestrowanie i poruszanie siÄ™ po drogach publicznych oraz certyfikat CE . Część 2 - Dostawa suszarki do Å‚yżew jednostronnej na 21 par o n/w parametrach 1. Wymiary: 1970 mm x 900 mm x 500 mm, 2. Mocy 1000 W 3. Suszarka na ciepÅ‚e powietrze sÅ‚użąca do suszenia i odÅ›wieżania wewnÄ™trznej powierzchni butów przy równoczesnej ich dezynfekcji , sterylizacjÄ™ i eliminuje nieprzyjemne zapachy. 4. Zasilanie - 230 V, 50 Hz 5. MateriaÅ‚ - stal nierdzewna OH18N9 6. Turbiny - typ WP120 MplusM 7. Wydajność jednej turbiny - 255m³/godz. 8. GrzaÅ‚ki elektryczne - 1000W każda 9. Regulator temperatury - Craftel 10. Lampa bakteriobójcza ozonowa - Philips TUV 8W 11. PeÅ‚na dokumentacja DTR, instrukcja obsÅ‚ugi, karta gwarancyjna, schematy CZÄśÅšÄ† 3 - OstrzaÅ‚ka do Å‚yżew o n/w parametrach: 1. Używana maksymalnie przez 1 rok 2. Automaty Cag One lub Speed One 3. Waga: min. 25 kg 4. DÅ‚ugość: min. 725 mm 5. Wysokość: min. 220 mm 6. GÅ‚Ä™bokość: min. 260 mm 7. Zasilanie: 240 V, 50 Hz, 300 W 8. Maksymalna dÅ‚ugość pÅ‚ozy: 365mm CZÄśÅšÄ† 4 - Åyżwy 63 pary LP Rozmiar Ilość [szt.] uwagi 1 29-32 5 figurowe 2 33-36 10 figurowe 3 37-40 5 figurowe 4 37-40 5 hokejowe sznurowane 5 41 9 hokejowe sznurowane 6 42 9 hokejowe sznurowane 7 43 7 hokejowe sznurowane 8 44 5 hokejowe sznurowane 9 45 5 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane.
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 19.52.00.00-7, 37.41.12.20-0, 16.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 27.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:
• oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
stosowne pełnomocnictwo (a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. ZamawiajÄ…cy, przewiduje również nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usÅ‚ug (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, 3) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. 4) okolicznoÅ›ci spowodowanych dziaÅ‚aniem siÅ‚y wyższej. Przez siÅ‚Ä™ wyższÄ… rozumie siÄ™ wszelkie wydarzenia, których nie można byÅ‚o przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjÄ…tkowymi okolicznoÅ›ciami takimi jak: wojna, rozruchy, pożar, powódź, trzÄ™sienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze oraz zdarzenia losowe posiadajÄ…ce charakter siÅ‚y wyższej. 5) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 5.1 przestojów i opóźnieÅ„ zawinionych przez zamawiajÄ…cego; 5.2 dziaÅ‚ania siÅ‚y wyższej(np. klÄ™ski żywioÅ‚owe, strajki generalne i lokalne); 5.3 przerw w realizacji dostaw powstaÅ‚ych z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez ZamawiajÄ…cego, na wniosek Wykonawcy, koniecznoÅ›ci zmiany terminu umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok-2010
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul.Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok.nr.16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul.Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, pok.nr.11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie