BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora ds. inwestycji
w Wydziale Gospodarki Komunalnej,
Inwestycji i Architektury
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe w jednym z niżej wymienionych kierunków:
- budownictwo,
- inżynieria miejska,
- instalacje sanitarne,
- architektura.
c) roczny staż pracy,
d) biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
b) ogólna znajomość zagadnień uregulowanych ustawami :
- prawo budowlane,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 21 stycznia 2008r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński