| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
Wydział Planowania, Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej
Pracą Wydziału Kieruje Naczelnik Wydziału - mgr Joanna Sznajder
Do zakresu działania Wydziału należy:
- opracowywanie prognoz, planów i analiz dotyczących rozwoju Gminy,
- opiniowanie rocznych i bieżących planów w zakresie remontów kapitalnych i inwestycji, współudział w ich opracowywaniu i po zatwierdzeniu przez Radę nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- opiniowanie celowości i koordynacja inicjowanych przez mieszkańców gminy inwestycji i remontów związanych z rozbudową infrastruktury technicznej i społecznej, finansowanych częściowo ze środków finansowych ludności, a częściowo ze środków budżetowych,
- określanie sposobów realizacji strategii rozwoju Gminy,
- przygotowywanie i koordynacja projektów planów rozwoju Gminy,
- opracowywanie programów, prognoz, analiz, ocen, sprawozdań,
- weryfikowanie przygotowanych zamówień i zleceń pod względem prawem określonych w ustawie o zamówieniach publicznych (Dz.U. Nr 76, poz. 344 z 1994r. z późniejszymi zmianami),
- współpraca z Wydziałami Urzędu w zakresie przygotowania tematów i dokumentów celem prawidłowego przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne,
- ustalenia formy zamówienia publicznego,
- nadzór i kontrola nad Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych,
- współpraca przy rozpatrywaniu ewentualnych protestów i odwołań składanych przez oferentów,
- prowadzenie zbiorczego (centralnego) rejestru zamówień i zleceń zawieranych przez Wydziały Urzędu i jednostki podporządkowane Gminie,
- wykonywanie wszystkich ustawowych zapisów dotyczących zamówień publicznych oraz uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza,
- planowanie rozwoju infrastruktury miejskiej,
- prowadzenie banku informacji, gromadzenie danych dotyczących podmiotów gospodarczych działających na terenie Gminy i wynikająca z tego działania koordynacja, konsulting, sprawdzanie wiarygodności firm,
- organizacja systemu informacji ułatwiających podjęcie działalności gospodarczej,
- tworzenie optymalnych warunków dla osób fizycznych i prawnych zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej i inwestycyjnej w sferze handlu, usług i wytwórczości,
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, oraz sporządzanie sprawozdań, analiz i wymaganej dokumentacji,
- sporządzanie wymaganych wniosków i wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- koordynacja czasu pracy placówek handlu detalicznego, gastronomicznych i usługowych w zakresie prawem określonych.
Ilość odwiedzin: | 5923 | Nazwa dokumentu: | W. Planowania, Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Paweł Będzmirowski | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-21 19:26:03 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-21 19:26:03 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-04-21 10:28:29 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|