BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo - Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, Internet Explorer.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w księgowości,
b) znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy o rachunkowości, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego, przepisów dotyczących księgowości budżetowej.
c) kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo - Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będą w szczególności: sprawy związane z:
- kompletowaniem, dekretacją i bieżącą ewidencją komputerową dowodów księgowych dotyczących placówek oświatowych podległych gminie oraz pozostałej działalności oświatowej,
- sporządzaniem faktur VAT i deklaracji VAT-7 z tyt. umów najmu i dzierżawy pomieszczeń w placówkach oświatowych podległych gminie,
- bieżącą ewidencją komputerową środków trwałych, pozostałych środków trwałych zbiorów bibliotecznych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- rozliczaniem okresowych i zdawczo-odbiorczych inwentaryzacji,
- prowadzeniem ewidencji analitycznej dot. odpłatności na kartach kontowych,
- obsługą księgową Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej pracowników oświaty,
- innymi pracami zleconymi przez przełożonego.
Szczegółowy zakres zadań został określony w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu w Głuchołazach, dostępnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo - Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 19 grudnia 2016r. godz. 1200 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 ) oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. 2016r. poz. 902 ze zm.)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński