BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referenta w Referacie ds. Obsługi Finansowej
Placówek Oświatowo – Wychowawczych
Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
c) półroczne doświadczenie w pracy w księgowości,
d) znajomość obsługi programów komputerowych z zakresu księgowości.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o finansach publicznych,
b) znajomość ustawy o rachunkowości,
c) znajomość zagadnień związanych z funduszem świadczeń socjalnych,
d) komunikatywność
e) kreatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków referenta w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo – Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności:
prowadzenie rozliczenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dokumentacja, regulaminy, protokoły,
księgowanie analityki pożyczek mieszkaniowych,
sporządzanie list wypłat świadczeń socjalnych,
naliczanie podatku od świadczeń rzeczowych,
rozliczanie zapomóg zdrowotnych,
sporządzanie przelewów dot. świadczeń socjalnych,
kontrola rachunkowa i przygotowanie zestawień do wypłaty rachunków gotówkowych i list ekwiwalentów (przedszkola, fundusz socjalny),
księgowanie kosztów i wydatków konta ZFŚS.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta w Referacie ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo – Wychowawczych Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 05 stycznia 2009r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński