Głuchołazy: Adaptacja pomieszczeń Żłobka Miejskiego w Głuchołazach oraz zakup wyposażenia , zabawek i pomocy dydaktycznej na potrzeby żłobka w ramach Resortowego Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Numer ogłoszenia: 258680 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
• Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Adaptacja pomieszczeÅ„ Żłobka Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach oraz zakup wyposażenia , zabawek i pomocy dydaktycznej na potrzeby żłobka w ramach Resortowego Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) AdaptacjÄ™ pomieszczeÅ„ Żłobka Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach polegajÄ…cÄ… na remoncie pomieszczeÅ„ w budynku Żłobka Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach , którego zakres jest opisany w zaÅ‚Ä…czonym przedmiarze robót . Wykonawca zobowiÄ…zany jest udzielić gwarancji jakoÅ›ci na przedmiot zamówienia tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiaÅ‚y na okres co najmniej 36 miesiÄ™cy, chyba że gwarancja udzielona przez producenta jest dÅ‚uższa, wówczas obowiÄ…zuje gwarancja producenta. Przed zÅ‚ożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie. Jako , że roboty prowadzone bÄ™dÄ… w obiekcie, w którym przebywać bÄ™dÄ… dzieci, Wykonawca musi z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… zabezpieczyć miejsca prowadzenia prac. 2)Zakup wyposażenia , zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby żłobka Przedmiot zamówienia tej części zostaÅ‚ okreÅ›lony w zaÅ‚Ä…cznikach nr 6 do IDW (szczegóÅ‚owa charakterystyka przedmiotu zamówienia). Wszystkie materiaÅ‚y i sprzÄ™t stanowiÄ…ce przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzÄ™t musi speÅ‚niać wymogi obowiÄ…zujÄ…cych norm i przepisówlub inny dokument równoważny dopuszczajÄ…cy zaoferowany przedmiot zamówienia do użytkowania w żłobkach . Wykonawca ponosi peÅ‚nÄ… odpowiedzialność cywilnÄ… również za szkody wyrzÄ…dzone innym osobom, jeżeli szkoda powstaÅ‚a z przyczyn tkwiÄ…cych w dostarczonym przedmiocie zamówienia. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacjÄ™ uÅ›ciÅ›lajÄ…cÄ…. Dopuszcza siÄ™ produkty równoważne co do ich jakoÅ›ci i docelowego przeznaczenia, oraz speÅ‚nianych funkcji i walorów użytkowych. okres gwarancji 12 miesiÄ™cy.
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.21.24.13-4, 39.15.10.00-5, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy wykażą siÄ™ posiadaniem wiedzy i doÅ›wiadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeÅ›li okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali robotÄ™ budowlanÄ… o charakterze i zÅ‚ożonoÅ›ci podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: co najmniej 1 robotÄ™ budowlanÄ… polegajÄ…cÄ… na wykonywaniu prac remontowo-budowlanych o wartoÅ›ci brutto min. 50 tys. zÅ‚ z podaniem rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone.W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna wiedza i doÅ›wiadczenie.
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:
• oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na potencjaÅ‚ innych podmiotów, które bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, przedkÅ‚ada także dokumenty dotyczÄ…ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreÅ›lonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do niniejszej IDW wraz z sporzÄ…dzonym kosztorysem ofertowym na podstawie przedmiaru robót oraz kalkulacji cenowej na zakup wyposarzenia i sprzÄ™tu . stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru,w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, W przypadku polegania na wiedzy i doÅ›wiadczeniu , na zasadach okreÅ›lonych w art 26 ust.2 b ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych , Wykonawca zobowiÄ…zany jest doÅ‚Ä…czyć do oferty pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W sytuacji w której Wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nienie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu polega na zasobacgh podmiotów trzecich a podmioty te bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części postÄ™powania , ZamawiajÄ…cy żąda przedstawienie dokumentów dotyczÄ…cych podmiotów trzecich opisanych w pkt 9.3 IDW .PozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej IDW,
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. ZamawiajÄ…cy, przewiduje również nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usÅ‚ug (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) W wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, 3) W wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest pÅ‚acone wynagrodzenie 4) W wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2011
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul.Rynek 15, 48340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ zamówieÅ„ Publicznych pok.nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul.Rynek 15, 48340 GÅ‚uchoÅ‚azy sekretariat pok.Nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie