Głuchołazy, dnia 25.07.2017r.
Sondaż Rynku
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
1. modernizacja podłóg w 2 salach lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie
2.usunięcie usterek wykazanych w protokole Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z czynności kontrolno-rozpoznawczych w Szkole w Nowym Świętowie”
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, Zakres zadania obejmuje:
zadanie 1.remont podłóg w 2 salach lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie
zadanie 2.„usunięcie usterek wykazanych w protokole Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z czynności kontrolno-rozpoznawczych w Szkole w Nowym Świętowie”
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
-
Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: zadanie nr 1 do dnia 30.08.2017r. zadanie nr 2 do dnia 30.11.2017r.
-
Zakres robót:
opracowanie dokumentacji wykonawczej dla zadań pn.
1„ modernizacja podłóg w 2 salach lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie”
2. usunięcie usterek wykazanych w protokole z czynności kontrolno-rozpoznawczych w Szkole w Nowym Świętowie”
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
zadanie nr 1
-zerwanie posadzki epoksydowej pow. 101m2
-rozebranie posadzek z deszczułek lub płyt OSB z oderwaniem listew lub cokołów
-wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzi z zaprawy cementowej
-wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – wykładzina obiektowa homogeniczna gr 2mm wraz z wywinięciem wykładziny na ścianę pow. 101m2 (pomiary nie obejmują wywinięcia na ściany) – kolor wykładziny zgodnie z wyborem Dyrektora Szkoły, wykładzina zgrzewalna
- przy tablicy w jednej sali znajduje się spocznik 6,25x80 cm wys na 30cm
-przywrócenie terenu, na którym prowadzona była inwestycja do stanu pierwotnego
-należy przeprowadzić wizję lokalną na terenie nieruchomości przed przystąpieniem do złożenia oferty.
-Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i dokonać własnych pomiarów pomieszczeń.
zadanie 2
-zmiana lokalizacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu umieszczonego przy spoczniku schodów między pierwszą a drugą kondygnacją naziemną na zgodną z obowiązującym Rozporządzeniem tj przy głównym wejściu do budynku
-wykonać oddzielenie piwnicy od pierwszej kondygnacji nadziemnej budynku stanowiącej drogę ewakuacyjna na zewnątrz budynku. Piwnice powinny być oddzielone od pozostałej części budynku stropami i ścianami o klasie odporności ogniowej najmniej REI 60 i zamknięte drzwiami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI30
-wykonać zamknięcie wyjścia z klatki schodowej na poddasze drzwiami lub klapą wyjściową o odpowiedniej klasie odporności ogniowej co najmniej EI15
-do wprowadzonych zmian należy opracować stosowną dokumentację z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień.
-wykonanie badań i pomiarów
-przywrócenie terenu, na którym prowadzona była inwestycja do stanu pierwotnego
-roboty wykonać na podstawie protokołu ustaleń z czynności kontrolno-rozpoznawczych z dnia 24.05.2017 egz 1-2 oraz 2-2
-należy przeprowadzić wizję lokalną na terenie nieruchomości przed przystąpieniem do złożenia oferty.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty koszty badań i pomiarów elektrycznych, dostarczenia certyfikatów i aprobaty rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, opracowanie odpowiedniej dokumentacji zawierającej wprowadzone zmiany po stronie Wykonawcy, uzgodnień po stronie Wykonawcy termin płatności faktury 30 dni, termin płatności faktury 30 dni, płatność jednorazowa po wykonaniu zakresu zadania.
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
-
Oferty na realizację zadania Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowych, Oferty należy złożyć z podaniem ceny całościowej lub częściowej, oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 28.07.2017r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.