GÅ‚uchoÅ‚azy: DOSTAWA, MONTAÅ» I INTEGRACJA SPRZÄśTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOÅY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYÅĆSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH W RAMACH RZÄ„DOWEGO PROGRAMU: CYFROWA SZKOÅA
Numer ogłoszenia: 329640 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: DOSTAWA, MONTAÅ» I INTEGRACJA SPRZÄśTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOÅY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYÅĆSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH W RAMACH RZÄ„DOWEGO PROGRAMU: CYFROWA SZKOÅA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: DOSTAWA, MONTAÅ» I INTEGRACJA SPRZÄśTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO DLA PUBLICZNEJ SZKOÅY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYÅĆSKIEGO W GÅUCHOÅAZACH W RAMACH RZÄ„DOWEGO PROGRAMU:CYFROWA SZKOÅA. 1. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do dostawy poniższego sprzÄ™tu: 1) zestaw interaktywny; tablica interaktywna z projektorem krótkoogniskowym i z uchwytem Å›ciennym - 7 szt. 2) piloty do testów i odpowiedzi z odbiornikiem i oprogramowaniem dla 24 uczniów - 1 komplet 3) gÅ‚oÅ›niki - 14 szt. 4) wizualizer - 2 szt. 5) notebook dla nauczyciela- 11 szt. 6) netbook dla ucznia- 46 szt. 7) szafka z funkcjÄ… Å‚adowania baterii do przechowywania i bezpiecznego przenoszenia komputerów uczniowskich - 2 szt. 8) urzÄ…dzenie wielofunkcyjne kolor -1 szt. 9) drukarka - 1szt. 10) urzÄ…dzenie i oprogramowanie do wideokonferencji - 1 komplet 11) zestaw do budowy szkolnej sieci internetowej - 1 komplet. Przedmiot zamówienia, zostaÅ‚ szczegóÅ‚owo opisany w zaÅ‚Ä…czniku nr 1 do SIWZ (szczegóÅ‚owy opis przedmiotu zamówienia). UWAGA: Ilekroć w zaÅ‚Ä…czniku nr 1 i 2a do siwz wystÄ™puje nazwa konkretnego produktu lub sugerujÄ…ce nazwy wyrobów konkretnych firm bÄ…dź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy itp. - należy uznać, iż podano produkt przykÅ‚adowy, a ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiaÅ‚ów równoważnych o parametrach technicznych, jakoÅ›ciowych i użytkowych nie gorszych niż przyjÄ™to w tym zaÅ‚Ä…czniku. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na rozwiÄ…zania równoważne opisywane przez ZamawiajÄ…cego, jest obowiÄ…zany wykazać, żę oferowane przez niego wyroby speÅ‚niajÄ… wymagania okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 1.2. CaÅ‚y dostarczony sprzÄ™t musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki: - posiadać deklaracjÄ™ CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzÄ™tu, - komputery przenoÅ›ne - speÅ‚niajÄ… wymogi Energy Star 5.0, -jest wyprodukowany w 2012r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeÅ„ prawami osób trzecich, - posiadać doÅ‚Ä…czone niezbÄ™dne instrukcje i materiaÅ‚y dotyczÄ…ce użytkowania w jÄ™zyku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcÄ™ nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych nie krótszy niż 5 lat. Okres gwarancji i rÄ™kojmi liczony bÄ™dzie od daty podpisania przez przedstawicieli stron protokoÅ‚u zdawczo - odbiorczego z klauzulÄ…: bez uwag, - sprzÄ™t musi być ze sobÄ… kompatybilny. ZamawiajÄ…cy posiada już sprzÄ™t z oprogramowaniem Windows XP, Vista, Windows 7 64 bit - proponowane urzÄ…dzenia muszÄ… wspóÅ‚pracować z tymi systemami. 1.3. W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji i rÄ™kojmi i ustalenia, że dysków nie da siÄ™ naprawić, wadliwe dyski podlegajÄ… zwrotowi ZamawiajÄ…cemu. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 1.4. Wykonawca zapewni dostÄ™p online do aktualnych sterowników zainstalowanych na komputerach. 1.5. Wykonawca bÄ™dzie udzielaÅ‚ nieodpÅ‚atnych telefonicznych oraz za pomocÄ… poczty elektronicznej konsultacji w zakresie dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres 12-tu miesiÄ™cy od daty podpisania protokoÅ‚u zdawczo-odbiorczego..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz Oferty, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 2 do SIWZ, - Parametry techniczne oferowanego sprzÄ™tu - wg wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik Nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy - wg wzoru stanowiÄ…cego ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ - stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - W przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiÄ…zany jest doÅ‚Ä…czyć do oferty: - pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy podmioty trzecie bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiÄ…zany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ w zakresie dotyczÄ…cym tych podmiotów. -pozostaÅ‚e dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
1. ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, oraz okreÅ›la warunki takiej zmiany w przypadku: a) w zakresie rodzaju, modelu sprzÄ™tu w przypadku obiektywnej niemożnoÅ›ci dostarczenia sprzÄ™tu, w szczególnoÅ›ci zakoÅ„czenia produkcji, niedostÄ™pnoÅ›ci na rynku, umowÄ™ można zmienić co do rodzaju/typu/modelu UrzÄ…dzenia, pod warunkiem, UrzÄ…dzenia bÄ™dÄ… nowszÄ… wersjÄ… oferowanego modelu, bÄ™dÄ… miaÅ‚y lepsze wszystkie parametry, bÄ…dź część parametrów i pozostaÅ‚e parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagaÅ„ okreÅ›lonych przez ZamawiajÄ…cego dla dostarczanych UrzÄ…dzeÅ„ w postÄ™powaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego b) w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu pÅ‚atnoÅ›ci, jeżeli opóźnienie w dostawie bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚o z przyczyn leżących po stronie ZamawiajÄ…cego, bÄ…dź dziaÅ‚ania siÅ‚y wyższej. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest stwierdzenie przez zamawiajÄ…cego koniecznoÅ›ci zmiany terminu umownego c) wystÄ…pienie okolicznoÅ›ci lub zdarzeÅ„ uniemożliwiajÄ…cych realizacjÄ™ w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy bez usuniÄ™cia bÄ…dź likwidacji powyższych okolicznoÅ›ci lub zdarzeÅ„ niezależnych od stron umowy, których wystÄ…pienia nie można byÅ‚o przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w w/w przypadku jest stwierdzenie przez zamawiajÄ…cego koniecznoÅ›ci zmiany terminu umownego d) ZamawiajÄ…cy na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianÄ™ Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. ZamawiajÄ…cemu przysÅ‚uguje również prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje dostawy w sposób wadliwy, niezgodny z zaÅ‚ożeniami niniejszej Umowy i przepisami obowiÄ…zujÄ…cego prawa. W przypadku, gdy Wykonawca polegaÅ‚ na zasobach Podwykonawcy (wiedzy, doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym i osobach lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów) w celu wykazania speÅ‚nienia warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna, gdy nowy Podwykonawca speÅ‚nia warunki podane w specyfikacji istotnych warunków. UWAGA ZAMAWIAJÄ„CEGO: Zapis lit. d) dotyczy wyÅ‚Ä…cznie umowy podstawowej, zawartej na podstawie oferty przetargowej, w której Wykonawca zapewniÅ‚ udziaÅ‚ podwykonawców. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowiÄ… katalog zmian, na które ZamawiajÄ…cy może wyrazić zgodÄ™. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianÄ™ do umowy - aneks. Nie stanowiÄ… jednoczeÅ›nie zobowiÄ…zania ZamawiajÄ…cego do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane z dotacji z rezerwy celowej budżetu paÅ„stwa na zakup pomocy dydaktycznych..
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie