ZAPYTANIE O CENĘ
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zadania: „Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów przyległych do ul. Magistrackiej w m. Głuchołazy”
-
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów przyległych do ul. Magistrackiej . Planowana inwestycja obejmuje teren zaznaczony na mapie kolorem czerwonym .
Obecnie w miejscu planowanej inwestycji znajdują się tereny niezagospodarowane użytkowane przez mieszkańców kamienic przyległych .
Działki przeznaczone pod inwestycję zlokalizowane są w bezpośrednim sąsiedztwie ul. Magistrackiej na której została zakończona rewitalizacja drogi jak również murów obronnych przy ul. Skłodowskiej
Założenie inwestora -
a) zagospodarowanie terenów celem wykorzystania przez mieszkańców kamienic , wkomponowując w nie małą architekturę m.in. ławki , kosze , pergole , murki
b) uwzględnienie w zagospodarowaniu projektu osłony śmietnikowej zlokalizowanej na działce nr 481/2
c) wkomponowanie w teren toalety ogólnodostępnej
2.2. Dokumentację projektową należy wykonać :
1) dla zagospodarowania terenów w ramach którego inwestor może uzyskać zgodę w oparciu o zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę
a) 3 jednobrzmiące egzemplarze dokumentacje w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w programie ogólnodostępnym z rozszerzeniem pdf , opisy word ,rysunki DWG ,
b) Przedmiar i kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie ath i w formacie.pdf. opisy word
c) Specyfikację wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf. opisy word
Wersję elektroniczną opracowań należy dostarczyć na płycie CD.
2) dla zagospodarowania terenów w ramach którego inwestor musi uzyskać pozwolenie na budowę
a) 4 jednobrzmiące egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w programie ogólnodostępnym z rozszerzeniem pdf , opisy word , rysunki DWG ,
b) Przedmiar i kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie ath i w formacie.pdf.
c) Specyfikację wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf.
Wersję elektroniczną opracowań należy dostarczyć na płycie CD.
2.3 Zakres, treść i forma dokumentacji projektowo - kosztorysowej musi w szczególności zapewnić możliwość:
- przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- uzyskania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego - nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem terenu i obiektu
- wydatkowania środków przeznaczonych na realizację i późniejszą eksploatację terenu i obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów
2.4 Wykonawca zobowiązany jest do:
- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót
wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez Zamawiającego
Projekt zagospodarowania terenu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
Wykonawca we własnym zakresie musi uzyskać wszystkie uzgodnienia i materiały / w tym podkład geodezyjny / niezbędne do uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń na budowę oraz decyzje na wycinkę drzew, jeżeli ich usunięcie będzie konieczne.
3. Warunki płatności
Przelew na wskazany rachunek bankowy na podstawie wystawionej faktury VAT w terminie do 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionego dokumentu do Urzędu Miasta Głuchołazy
4. Warunki udziału oferenta w postępowaniu o udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
4.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
4.3. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
4.4. W przedłożonej ofercie wykonawca zawrze informacje o posiadaniu odpowiednich uprawnień jak również niezbędnej wiedzy , doświadczenia i dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
5. Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Oferenci o udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
5.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
5 .3. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty
6. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
7.Informacje dodatkowe
Wykonawcom, którzy nie zostali wybrani dokumenty nie zostaną zwrócone. Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie zostało umieszczone na stronie internetowej Gminy celem wybrania najkorzystniejszej oferty. Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje Gminy do udzielenia Zamówienia.
8.Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami
Agnieszka Sobków – 77 40 92 110 , inw@glucholazy.pl
9. Termin opracowania dokumentacji 30 kwietnia 2018 r.
9.1 Wykonawca musi przedstawić dwie koncepcje zagospodarowania terenu jak również dwie koncepcje toalety ogólnodostępnej / min. 2 wizualizacje do każdej koncepcji/ do zatwierdzenia w terminie do 15 listopada 2018r.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w inwestycji w termie do dnia 6.10.2017 r.
UWAGA
Ofertę należy złożyć z rozbiciem cenowym na :
a) opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów przyległych do ul. Magistrackiej
b) opracowanie dokumentacji na budowę toalety ogólnodostępnej
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.