STAROSTA NYSKI
48-300 Nysa
ul. Moniuszki 9-10 Nysa, dnia 07.11.2008r.
AB.PW.7351-1-194/08
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania.
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t.j. Dz. U. 2008r., Nr 193, poz. 1194 z późn. zm. )
z a w i a d a m i a m
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Głuchołazy reprezentowanej przez Burmistrza w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej – ul. Chopina w Głuchołazach.
Stronami postępowania w sprawie są właściciele, użytkownicy wieczyści lub zarządcy nieruchomości położonych na działkach usytuowania drogi i nieruchomości znajdujących się w obszarze oddziaływania obiektu.
Wnioskowana inwestycja realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych działek :
w obrębie ewidencyjnym Głuchołazy :
k.m.20
1662, 1649, 1663/17, 1652, 1653/12, 1663/12, 1653/9
k.m. 23
1861/1, 1861/2, 1804,
Uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy, w terminie 21 dni od daty podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości, należy zgłaszać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nysie w Wydziale Architektury i Budownictwa przy ul. Parkowej 2 w Nysie.
Zgodnie z treścią art.49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000r.
Nr 98, poz. 1071 z póź. zm.) zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia obwieszczenia.
Z up. Starosty
mgr inż. Piotr Walach
Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa.