GÅ‚uchoÅ‚azy: Utrzymanie dróg i chodników w okresie letnim 2009 r. na terenie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy.
Numer ogłoszenia: 47305 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Utrzymanie dróg i chodników w okresie letnim 2009 r. na terenie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie dróg i chodników w okresie letnim 2009 r. na terenie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Oczyszczanie jezdni, - Codzienne zbieranie nieczystoÅ›ci z ulic (jezdni i chodników): - Oczyszczanie rÄ™czne chodników - Mechaniczne oczyszczanie jezdni wraz ze zmyciem - Opróżnianie wraz z wywozem nieczystoÅ›ci koszy ulicznych, pojemników na odpady na przystankach oraz worków foliowych na odpady na szlakach turystycznych SzczegóÅ‚owy zakres prac: a) Oczyszczanie jezdni - obejmuje oczyszczanie (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeÅ„ na wysypisko) pasa jezdni o szerokoÅ›ci min. 1,0 m przy krawężnikach po obu stronach jezdni b) Codzienne zbieranie nieczystoÅ›ci z ulic (jezdni i chodników): - od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku: w godzinach rannych nie później niż do godz. 900 i drugi raz w ciÄ…gu dnia od godz. 14 00 do godz. 1500 -w soboty od godz. 14 00 do godz. 1600 c) Oczyszczanie rÄ™czne chodników - obejmuje oczyszczanie (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeÅ„ na wysypisko), oprócz usuniÄ™cia zanieczyszczeÅ„ obejmuje także odchwaszczanie powierzchni chodnika d) Mechaniczne oczyszczanie jezdni wraz ze zmyciem - obejmuje oczyszczenie (mechaniczne pozamiatanie wraz z polaniem i wywiezieniem zanieczyszczeÅ„ na wysypisko) pasa jezdni o szerokoÅ›ci min. 1,0 m przy krawężnikach po obu stronach jezdni, e) Opróżnianie wraz z wywozem nieczystoÅ›ci: - 173 szt. koszy ulicznych 3 razy w tygodniu na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy, - 36 szt. koszy ulicznych 1 raz w tygodniu na terenie miejscowoÅ›ci JarnoÅ‚tówek i Pokrzywna, - 17 szt. pojemników na odpady 1 raz w tygodniu z przystanków PKS na terenie Gminy, - 9 szt. worków foliowych na odpady (mocowanych na stelażach metalowo-drewnianych) 1 raz w tygodniu wraz z wymianÄ… worków z terenu lasu komunalnego na Górze Chrobrego przy szlakach turystycznych. Opróżnianie należy wykonywać w regularnych odstÄ™pach czasu. W zaÅ‚Ä…czniku nr 1 do umowy ZamawiajÄ…cy okreÅ›liÅ‚ dÅ‚ugość i powierzchniÄ™ chodników i jezdni objÄ™tych zamówieniem wraz z czÄ™stotliwoÅ›ciÄ… prac a także okreÅ›liÅ‚ ulice, na których należy codziennie zbierać nieczystoÅ›ci. Na dzieÅ„ przed wykazanymi w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do umowy imprezami oraz Å›wiÄ™tami, wykonawca zobowiÄ…zany jest do dodatkowego oczyszczania ulic. WyjÄ…tek stanowi Å›wiÄ™to odbywajÄ…ce siÄ™ 11 czerwca, gdzie w dniu nastÄ™pnym wykonawca zobowiÄ…zany jest także wykonać powyższe prace. Wykonawca przed przystÄ…pieniem do wykonywania prac w danym miesiÄ…cu jest zobowiÄ…zany przedÅ‚ożyć ZamawiajÄ…cemu do akceptacji harmonogram robót..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 14.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcÄ™ uprawnieÅ„ do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) 2. Posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnych narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„. Brak speÅ‚nienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - potwierdzajÄ…ce uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚aÅ„ lub czynnoÅ›ci objÄ™tych niniejszym zamówieniem 2. oÅ›wiadczenia wykonawcy (Å‚Ä…cznie wszystkich Partnerów) o speÅ‚nianiu przesÅ‚anek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r Dz.U. Nr. 171, poz.1058) sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ. 3. oÅ›wiadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ. 4. doÅ‚Ä…czenie do oferty oryginaÅ‚u lub poÅ›wiadczonej kopii zapewnienia odbioru odpadów staÅ‚ych na wysypisko wydanym przez zarzÄ…dzajÄ…cego wysypiskiem odpadów 5. doÅ‚Ä…czenia do oferty oryginaÅ‚u lub poÅ›wiadczonej kopii zezwolenia na transport odpadów W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument opisany w pkt 4 i 5 może być zÅ‚ożony wspólnie . 1. Wykaz dysponowania podstawowym sprzÄ™tem do wykonania zamówienia min. -mechaniczna zamiatarka uliczna - min. 1 szt. -polewaczka - min. 1 szt. -opryskiwacz do zabiegów chemizacyjnych - min. 1 szt. Wykaz winien być sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być zÅ‚ożony wspólnie. Uwaga: wykaz zamówieÅ„ musi zostać opieczÄ™towany i podpisany przez osobÄ™/y wÅ‚aÅ›ciwÄ…/e do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14 I piÄ™tro.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat pok. nr 11 I piÄ™tro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).