IRG.7011.15.4.2017.JG
ZamawiajÄ…cy:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina GÅ‚uchoÅ‚azy zwraca siÄ™ do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacjÄ™ n/w robót z rozbiciem kosztów na: koszty sporzÄ…dzenia dokumentacji, koszty wykonania robót budowlanych (dostawy i montażu urzÄ…dzeÅ„).
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwÄ…: „Plac zabaw w miejscowoÅ›ci GieraÅ‚cice – zaprojektowanie i wybudowanie”.
Lokalizacja:
Miejscowość/wieś: Gierałcice, gmina Głuchołazy
Działka: nr 125 o pow. 0,2900 ha
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw w miejscowoÅ›ci GieraÅ‚cice, które polegać bÄ™dzie na wykonaniu dokumentacji projektowej placu zabaw na dziaÅ‚ce nr 125 w GieraÅ‚cicach (w trybie zgÅ‚oszenia zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.)) oraz wykonaniu robót budowlanych, polegajÄ…cych na dostawie i montażu urzÄ…dzeÅ„ zabawowo-rekreacyjnych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację i zorganizowanie całego procesu budowlanego.
Realizacja robót rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbÄ™dnych prac projektowych oraz wykonanie na podstawie wykonanego projektu robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnieÅ„ i zezwoleÅ„, niezbÄ™dnych do przedÅ‚ożenia w organie administracji architektoniczno – budowlanej:
a) uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) sporzÄ…dzenie projektu architektoniczno – budowlanego placu zabaw – 3 egz. w wersji papierowej,
c) sporzÄ…dzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – po 2 egz. w wersji papierowej (pdf, ath),
d) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej (płyta CD).
2) Wykonanie robót:
a) dostawa i montaż nowych urzÄ…dzeÅ„ zabawowo-rekreacyjnych na podstawie opracowanej przez WykonawcÄ™ dokumentacji projektowej (w tym zÅ‚ożenie do organu administracji architektoniczno – budowlanej zgÅ‚oszenia robót budowlanych, nie wymagajÄ…cego pozwolenia na budowÄ™),
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej (mapy powykonawczej) w formie papierowej oraz elektronicznej (pÅ‚yta CD) – 1egz.
Wymagania ZamawiajÄ…cego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowo-rekreacyjnych obejmuje:
a) zestaw zabawowy PZ T-1 – (wersja trudnodostÄ™pna, palisada bezrdzeniowa lub kantówka klejona, strefa bezpieczeÅ„stwa z geowÅ‚ókninÄ… i podÅ‚ożem amortyzujÄ…cym)
b) tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw
c) Å‚awka
d) kosz na śmieci z daszkiem
e) bujaki sprężynowe – 2 szt
f) nawierzchnia bezpieczna, gumowa 45 mm (HIC 1,5m) wraz z obrzeżami – 110 m2, wg normy PN-EN 1177.
2) UrzÄ…dzenia wykonane z materiaÅ‚ów odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeÅ„
3) Urządzenia montowane z uwzględnieniem stref bezpiecznych.
4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiaÅ‚ów wÅ‚asnych. Wszelkie stosowane materiaÅ‚y, sprzÄ™t powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, Å›wiadectwo, certyfikat zgodnoÅ›ci.
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za caÅ‚ość zadania – 100%
-
Warunki gwarancji i rękojmi:
rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidÅ‚owoÅ›ci i kompletnoÅ›ci wykonania dokumentacji i koÅ„czy swój bieg po upÅ‚ywie 5 lat od odbioru koÅ„cowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, bÄ™dÄ…cej przedmiotem umowy.
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 12 maja 2017 r.
-
Istotne warunki umowy:
-
wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie,
-
dopuszczalna pÅ‚atność częściowa (w 2 ratach) po spisaniu protokoÅ‚u odbioru częściowego (dokumentacji projektowej, wykonania robót),
-
uzyskania niezbÄ™dnych dokumentów formalno-prawnych,
-
dokonanie zgÅ‚oszenia robót budowlanych nie wymagajÄ…cych pozwolenia na budowÄ™,
-
opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej),
-
ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy,
-
prace projektowe oraz ujęte w nich rozwiązania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego
-
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
-
posiadanie wiedzy i doÅ›wiadczenia do wykonywania zamówienia,
-
dysponowanie odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunki szczegóÅ‚owe w tym zakresie:
- 1 (jednÄ…) osobÄ… - projektantem branży architektonicznej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiajÄ…ce projektowanie robót w specjalnoÅ›ci architektonicznej,
- 1 (jednÄ…) osobÄ… – peÅ‚niÄ…cÄ… funkcjÄ™ kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów,
-
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
-
koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
-
koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
-
koszty dozoru budowy,
-
inne koszy, które pojawiÄ… siÄ™ w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być zÅ‚ożona przez osobÄ™ upoważnionÄ… do skÅ‚adania oÅ›wiadczeÅ„ woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 06.03.2017 r., do godziny 11:00.
ZamawiajÄ…cy, oÅ›wiadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyÅ‚Ä…cznie charakter sondażu rynku pod kÄ…tem wyboru oferty najkorzystniejszej pod wzglÄ™dem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Joanna Gruszecka, tel. 77 40 92 110