Głuchołazy, 23.06.2006r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referenta
w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe w kierunkach:
1) budowlanych w jednej z poniższych specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjno sanitarnej,
- drogowej,
2) planowania przestrzennego,
b) biegła obsługa komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość języka obcego.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków referenta w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem