Głuchołazy, dnia 25.07.2017r.
Sondaż Rynku
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
zadanie nr 1 „wykonanie zadania pn. „remont dachu hali sportowej zlokalizowanej przy publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Głuchołazach”
zadanie nr 2 „wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Głuchołazach”
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, Zakres zadania obejmuje
zadanie nr 1 „wymianę poszycia dachowego wraz z ewentualną wymianą obróbek blacharskich”
zadanie nr 2 „wykonanie wymiany stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Głuchołazach”
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
-
Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 30.08.2017r.
-
Zakres robót:
opracowanie dokumentacji wykonawczej dla opisanych wyżej zadań obejmuje:
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
zadanie nr 1
-usunięcie wierzchniej warstwy papy pow. ok 642m2
-wbudowanie rynny spustowej w miejscu połączenia dachów
-zabezpieczenie i oklejenie miejsca styku rynny z papą termozgrzewalną
- wykonanie poszycia dachowego z papy termozgrzewalnej ok 642m2
-ewentualna wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich
-należy przeprowadzić wizję lokalną na terenie nieruchomości przed przystąpieniem do złożenia oferty.
Zadanie nr 2
-wymiana 6 szt. okien w budynku szkoły od strony boiska sportowego dostosowanych do zastosowanej istniejącej stolarki w tym:
2szt. o wymiarach 45x220
1szt. o wymiarach 45x250
1szt. o wymiarach 45x300
2szt. o wymiarach 45x350
-przywrócenie terenu, na którym prowadzona była inwestycja do stanu pierwotnego
-należy przeprowadzić wizję lokalną na terenie nieruchomości przed przystąpieniem do złożenia oferty.
-Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i dokonać własnych pomiarów stolarki.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: koszty rusztowania, zabezpieczenia placu budowy po stronie Wykonawcy termin płatności faktury 30 dni, płatność jednorazowa po wykonaniu zakresu zadania.
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
-
Oferty na realizację zadania Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowych, Oferty należy złożyć z podaniem ceny całościowej lub częściowej, oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 28.07.2017r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.