Głuchołazy: zaciągnięcie długoterminowego kredytu inwestycyjnego , kwota kredytu długoterminowego 4.600 000 PLN,
Nr. Referencyjny ZamawiajÄ…cego ZP- 341-28/09
Numer ogłoszenia: 110425 - 2009; data zamieszczenia: 13.07.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zaciÄ…gniÄ™cie dÅ‚ugoterminowego kredytu inwestycyjnego , kwota kredytu dÅ‚ugoterminowego 4.600 000 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: ZaciÄ…gniÄ™cie dÅ‚ugoterminowego kredytu inwestycyjnego , kwota kredytu dÅ‚ugoterminowego: 4.600 000 PLN: a) przeznaczenie kredytu: a. kwota 2.300.000 zÅ‚ - przeznaczona na realizacjÄ™ inwestycji pn. Rewaloryzacja parku zdrojowego w GÅ‚uchoÅ‚azach w ramach realizacji projektu Dziedzictwo Wincentego Priessnitza na pograniczu polsko-czeskim b. kwota 2.300.000 zÅ‚ - przeznaczona na realizacjÄ™ inwestycji pn. Przebudowy drogi gminnej - Ulica Chopina w GÅ‚uchoÅ‚azach b) Data zaciÄ…gniÄ™cia kredyt - kredyt bÄ™dzie uruchomiony w transzach do dnia 20 grudnia 2009 r. , na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia zÅ‚ożenia wniosku . c) w przypadku inwestycji pn. Rewaloryzacja parku zdrojowego w GÅ‚uchoÅ‚azach w ramach realizacji projektu Dziedzictwo Wincentego Priessnitza na pograniczu polsko-czeskim kredyt w kwocie 1.297.302 zÅ‚ bÄ™dzie przeznaczony na refundacje wydatków zwiÄ…zanych z tÄ… inwestycjÄ… poniesionych przez GminÄ™ GÅ‚uchoÅ‚azy do dnia podpisania umowy kredytowej (na podstawie faktury wraz z potwierdzeniem przelewu na rzecz wykonawcy robót budowlanych) - Å›rodki zostanÄ… przekazane na rachunek bieżący gminy. Z pozostaÅ‚ej kwoty kredytu zostanÄ… opÅ‚acone faktury jeszcze nie zapÅ‚acone. PÅ‚atność na rzecz wykonawców robót budowlanych bÄ™dzie odbywaÅ‚a siÄ™ za poÅ›rednictwem wyodrÄ™bnionych rachunków bankowych Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy przeznaczonych do finansowej obsÅ‚ugi tych inwestycji (pÅ‚atnoÅ›ci bÄ™dzie dokonywaÅ‚ Bank KredytujÄ…cy). d) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracjÄ… wekslowÄ… e) Terminy spÅ‚aty kredytu: spÅ‚ata kredyty nastÄ…pi w 25 ratach, poczynajÄ…c od dnia 20 grudnia 2009 roku do 20 grudnia 2011 roku, w terminach okreÅ›lonych w tabeli poniżej: 1 rata 20 grudnia 2009 roku 1 200 000 zÅ‚ 2 rata 20 stycznia 2010 roku 175 000 zÅ‚ 3 rata 20 lutego 2010 roku 175 000 zÅ‚ 4 rata 20 marca 2010 roku 175 000 zÅ‚ 5 rata 20 kwietnia 2010 roku 175 000 zÅ‚ 6 rata 20 maja 2010 roku 175 000 zÅ‚ 7 rata 20 czerwca 2010 roku 175 000 zÅ‚ 8 rata 20 lipca 2010 roku 175 000 zÅ‚ 9 rata 20 sierpnia 2010 roku 175 000 zÅ‚ 10 rata 20 wrzeÅ›nia 2010 roku 175 000 zÅ‚ 11 rata 20 października 2010 roku 175 000 zÅ‚ 12 rata 20 listopada 2010 roku 175 000 zÅ‚ 13 rata 20 grudnia 2010 roku 175 000 zÅ‚ 14 rata 20 stycznia 2011 roku 108 333 zÅ‚ 15 rata 20 lutego 2011 roku 108 333 zÅ‚ 16 rata 20 marca 2011 roku 108 333 zÅ‚ 17 rata 20 kwietnia 2011 roku 108 333 zÅ‚ 18 rata 20 maja 2011 roku 108 333 zÅ‚ 19 rata 20 czerwca 2011 roku 108 333 zÅ‚ 20 rata 20 lipca 2011 roku 108 333 zÅ‚ 21 rata 20 sierpnia 2011 roku 108 333 zÅ‚ 22 rata 20 wrzeÅ›nia 2011 roku 108 333 zÅ‚ 23 rata 20 października 2011 roku 108 333 zÅ‚ 24 rata 20 listopada 2011 roku 108 333 zÅ‚ 25 rata 20 grudnia 2011 roku 108 337 zÅ‚ f) Odsetki od kredytu pÅ‚atne w nastÄ™pujÄ…cy sposób: w 2009 roku - do 20 dnia każdego miesiÄ…ca od kwoty uruchomionego kredytu poczynajÄ…c od 20 wrzeÅ›nia 2009 roku, w latach 2010 -2011 - w terminie pÅ‚atnoÅ›ci rat kapitaÅ‚owych (do 20 dnia każdego miesiÄ…ca)..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 66.11.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„.W szczególnoÅ›ci ZamawiajÄ…cy warunkuje udziaÅ‚ Wykonawcy , który ma zarejestrowanÄ… dziaÅ‚alność gospodarczÄ… oraz zezwolenie na wykonywanie czynnoÅ›ci bankowych, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena speÅ‚nienia warunków zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuÅ‚y speÅ‚nia- nie speÅ‚nia poprzez ocenÄ™ wymaganych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów..
Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej , wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert( w przypadku podmiotów wystÄ™pujÄ…cych wspólnie , dla każdego partnera), Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynnoÅ›ci bankowych , w przypadku zwolnienia od tego wymogu, podstawa na bazie którego nie jest wymagane niniejsze zezwolenie.OÅ›wiadczenie z art 22 ust1 ustawy uPzp.PeÅ‚nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych, zaÅ‚Ä…czonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych , pokój Nr. 14..
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba ZamawiajÄ…cego- UrzÄ…d Miejski w 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, pok. Nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).