Ogłoszenie nr 33301 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
GÅ‚uchoÅ‚azy: Åšwiadczenie kompleksowej obsÅ‚ugi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorÄ™czania przesyÅ‚ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach na okres 3 lat
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UsÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, krajowy numer identyfikacyjny 53141279200000, ul. Rynek 15, 48340 Głuchołazy, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 092 100, e-mail zp@glucholazy.pl, faks 774 092 101.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2017
DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Guchołazy ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Åšwiadczenie kompleksowej obsÅ‚ugi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorÄ™czania przesyÅ‚ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach na okres 3 lat
Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2017.JS
Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji usÅ‚ug pocztowych wynikajÄ…cych z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) w obrocie krajowym i zagranicznym, a w szczególnoÅ›ci: a) przesyÅ‚ek listowych, w tym poleconych i z zadeklarowanÄ… wartoÅ›ciÄ…, o wadze do 2000 g, w tym: • zwykÅ‚e ekonomiczne – przesyÅ‚ki nierejestrowane nie bÄ™dÄ…ce przesyÅ‚kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, • zwykÅ‚e priorytetowe – przesyÅ‚ki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, • polecone ekonomiczne – przesyÅ‚ki rejestrowane nie bÄ™dÄ…ce przesyÅ‚kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, • polecone priorytetowe – przesyÅ‚ki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, • polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyÅ‚ki nie bÄ™dÄ…ce przesyÅ‚kami najszybszej kategorii przyjÄ™te za potwierdzeniem nadania i dorÄ™czone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, • polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyÅ‚ki najszybszej kategorii przyjÄ™te za pokwitowaniem nadania i dorÄ™czone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. Gabaryt A i B b) paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych (gabaryt A i B), w tym z zadeklarowanÄ… wartoÅ›ciÄ…, o masie do 10 000 g c) przesyÅ‚ek reklamowych d) usÅ‚ug komplementarnych/dodatkowych/niestandardowych do przesyÅ‚ek pocztowych, a także zwrot do ZamawiajÄ…cego przesyÅ‚ek pocztowych po wyczerpaniu możliwoÅ›ci ich dorÄ™czenia lub wydania adresatowi. ZamawiajÄ…cy zastrzega, że dorÄ™czanie przesyÅ‚ek rejestrowanych powinno nastÄ™pować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postÄ™powania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 z późn. zm.), Ordynacji podatkowej z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2017r. poz. 201), Kodeksu postÄ™powania cywilnego z dnia 17 listopada 1964r. (Dz.U. 2016r. poz. 1822 z późn. zm.) oraz Kodeksu postÄ™powania karnego z 6 czerwca 1997r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1749 z późn. zm.),tzn. potwierdzenie nadania przesyÅ‚ki rejestrowanej winno mieć moc dokumentu urzÄ™dowego z uwagi na charakter dziaÅ‚alnoÅ›ci ZamawiajÄ…cego. SzczegóÅ‚owy opis przedmiotu zamówienia zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 8 do wzoru umowy stanowiÄ…cej zaÅ‚Ä…cznik nr 5 SIWZ. Rodzaje przesyÅ‚ek oraz szacunkowe iloÅ›ci tych przesyÅ‚ek okreÅ›lono w zaÅ‚Ä…czniku nr 9 do wzoru umowy stanowiÄ…cej zaÅ‚Ä…cznik nr 5 SIWZ- Formularz asortymentowo-cenowy.
II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:64112000-4, 64113000-1
II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
OkreÅ›lenie przedmiotu, wielkoÅ›ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostanÄ… udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: ZamawiajÄ…cy przewiduje udzielenie zamówieÅ„ polegajÄ…cych na powtórzeniu podobnych usÅ‚ug.
II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiÄ…cach: 36
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
OkreÅ›lenie warunków: Wykonawca speÅ‚ni warunek jeżeli wykaże, że posiada: uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci pocztowej tj. prowadzi dziaÅ‚alność pocztowÄ… na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa UrzÄ™du Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawÄ… z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn.zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagaÅ„, których speÅ‚nianie Wykonawca zobowiÄ…zany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja speÅ‚nienia tego warunku dokonywana bÄ™dzie w oparciu o zaÅ‚Ä…czone oÅ›wiadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
OkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagaÅ„, których speÅ‚nianie Wykonawca zobowiÄ…zany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja speÅ‚nienia tego warunku dokonywana bÄ™dzie w oparciu o zaÅ‚Ä…czone oÅ›wiadczenie.
ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W CELU WSTÄśPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI
OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
tak
OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, ZamawiajÄ…cy żąda dostarczenia nastÄ™pujÄ…cych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów: a)oÅ›wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, b) odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTÄśPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcÄ™ speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda dostarczenia nastÄ™pujÄ…cych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów: a)oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu przez WykonawcÄ™ warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, aktualne na dzieÅ„ skÅ‚adania oferty b) dokument potwierdzajÄ…cy posiadanie uprawnieÅ„ do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci pocztowej tj. prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa UrzÄ™du Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawÄ… z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn.zm.),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEÅĆ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄś W POSTÄśPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)WypeÅ‚niony i podpisany formularz oferty (wzór- zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ), a.a) wypeÅ‚niony formularz asortymentowo-cenowy – sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2a do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy b)Stosowne PeÅ‚nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpoÅ›rednio ze zÅ‚ożonego w ofercie odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajÄ…cy PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wedÅ‚ug wzoru zaÅ‚Ä…czonego do oferty. Nie przedÅ‚ożenie w ofercie przedmiotowego wykazu bÄ™dzie oznaczaÅ‚o, że wykonawca planuje samodzielne wykonanie caÅ‚ego zakresu zamówienia, e) informacjÄ™ o wystÄ…pieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT. Wykonawca zobowiÄ…zany jest zaÅ‚Ä…czyć do oferty w/w informacjÄ™. – w przypadku wystÄ…pienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych Zgodnie z przepisem art. 91 ust. 3a ustawy PZP wykonawca zobowiÄ…zany jest skÅ‚adajÄ…c ofertÄ™ poinformować czy wybór jego oferty bÄ™dzie prowadzić do powstania u zamawiajÄ…cego obowiÄ…zku podatkowego, wskazujÄ…c nazwÄ™ (rodzaj) towaru lub usÅ‚ugi, których dostawa lub Å›wiadczenie bÄ™dzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujÄ…c ich wartość bez kwoty podatku. ObowiÄ…zek doliczenia podatku VAT przez zamawiajÄ…cego do przedstawionej w ofercie ceny znajdzie zastosowanie w szczególnoÅ›ci w przypadkach przewidzianych w art. 17 ustawy o VAT, f) InformacjÄ™ stanowiÄ…cÄ… tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa. Jeżeli Wykonawca zamierza do oferty zaÅ‚Ä…czyć dokumenty lub informacje stanowiÄ…ce tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to zobowiÄ…zany jest wszystkie dane objÄ™te klauzula tajemnica przedsiÄ™biorstwa umieÅ›cić w oddzielnej kopercie opisanej: Informacje stanowiÄ…ce tajemnicÄ… przedsiÄ™biorstwa oraz doÅ‚Ä…czyć do pozostaÅ‚ej części oferty. W przypadku nie zastosowania siÄ™ do tych zaleceÅ„, odpowiedzialność za ujawnienie zastrzeżonych informacji podczas procedury otwarcia ofert lub podczas jej sprawdzania ponosi wykonawca. Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowiÄ… tajemnicÄ™ przedsiÄ™biorstwa. Tajemnica przedsiÄ™biorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. TajemnicÄ… jest informacja, która nie zostaÅ‚a ujawniona do wiadomoÅ›ci publicznej, w stosunku do tej informacji podjÄ™to niezbÄ™dne dziaÅ‚ania majÄ…ce na celu zachowanie poufnoÅ›ci. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczÄ…cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków pÅ‚atnoÅ›ci zawartych w ofercie, g) oÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje ZamawiajÄ…cemu oÅ›wiadczenie o którym mowa powyżej (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia:
Informacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
Bezpłatna możliwość śledzenia przesyłki pocztowej rejestrowanej
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszÄ… speÅ‚niać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstÄ™pnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbÄ™ etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoÅ›ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ…zania stanowiÄ…ce podstawÄ™ do skÅ‚adania ofert, jeżeli zamawiajÄ…cy przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujÄ…ce minimalne wymagania, którym muszÄ… odpowiadać wszystkie oferty:
PodziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ…cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bÄ™dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ…dzeÅ„ informatycznych:
Sposób postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreÅ›lenie minimalnych wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostanÄ… wprowadzone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla ZamawiajÄ…cego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystÄ…pienia strony nie mogÅ‚y przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci. 2) zmiany powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa, w zakresie majÄ…cym wpÅ‚yw na realizacjÄ™ przedmiotu umowy, 3) zmiany przepisów prawnych o podatku od towarów i usÅ‚ug VAT. W przypadku wystÄ…pienia takiej zmiany ZamawiajÄ…cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiÄ…zuje siÄ™ do uiszczenia opÅ‚aty powiÄ™kszonej o podatek od towarów i usÅ‚ug wedÅ‚ug stawki obowiÄ…zujÄ…cej na dzieÅ„ wystawienia faktury VAT do wyczerpania Å›rodków finansowych na realizacjÄ™ niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›lonych w § 3 ust.2 wzoru umowy, 4) jeÅ›li konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowaÅ„ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usÅ‚ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okolicznoÅ›ci powodujÄ…cych, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym, 5) wynikniÄ™cia rozbieżnoÅ›ci lub niejasnoÅ›ci w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana bÄ™dzie umożliwiać usuniÄ™cie rozbieżnoÅ›ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 6) wystÄ…pienia okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszÄ…cej znamiona siÅ‚y wyższej, 7) gdy rozpoczÄ™cie wykonania usÅ‚ugi okaże siÄ™ niemożliwe w terminie z przyczyn niezależnych od stron, w szczególnoÅ›ci z uwagi na wymogi procedury przetargowej, 8) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracÄ™ w okresie obowiÄ…zywania Umowy, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008, z późn. zm.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracÄ™, a zmiana ta bÄ™dzie miaÅ‚a wpÅ‚yw na koszty wykonania zamówienia przez WykonawcÄ™ - Strony dokonajÄ… odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiana dotyczyć bÄ™dzie tej części wynagrodzenia umownego, którÄ… stanowi wynagrodzenie osób wykonujÄ…cych przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracÄ™ na peÅ‚ny etat za minimalne wynagrodzenie za pracÄ™ lub zatrudnionych w ramach umowy o pracÄ™ na część etatu za proporcjonalnÄ… do części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracÄ™, 9) zmiany wysokoÅ›ci skÅ‚adki na ubezpieczenie spoÅ‚eczne lub zdrowotne w okresie obowiÄ…zywania umowy, a zmiana ta bÄ™dzie miaÅ‚a wpÅ‚yw na koszty wykonania zamówienia przez WykonawcÄ™ - Strony dokonajÄ… odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiana dotyczyć bÄ™dzie tej części wynagrodzenia, którÄ… stanowi wynagrodzenie osób wykonujÄ…cych przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracÄ™ lub umowy cywilnoprawnej, poprzez jej obniżenie lub podwyższenie równe odpowiednio wartoÅ›ci obniżenia lub podwyższenia wysokoÅ›ci skÅ‚adek, o których mowa w zdaniu poprzednim; 10) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spoÅ‚ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a zmiana ta bÄ™dzie miaÅ‚a wpÅ‚yw na koszty wykonania zamówienia przez WykonawcÄ™ - Strony dokonajÄ… odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana dotyczyć bÄ™dzie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, którÄ… regulować bÄ™dÄ… zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom spoÅ‚ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 2. Wykonawca wnioskujÄ…cy o zmianÄ™ Umowy, przedÅ‚oży ZamawiajÄ…cemu pisemne uzasadnienie koniecznoÅ›ci wprowadzenia zmian do umowy. 3. PodstawÄ… zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 pkt 8)-10), jest zaÅ‚Ä…czenie przez WykonawcÄ™ kalkulacji kosztów uzasadniajÄ…cych wzrost wynagrodzenia umownego z tytuÅ‚u wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracÄ™, zmiany wysokoÅ›ci skÅ‚adki na ubezpieczenie spoÅ‚eczne lub zdrowotne, lub zasad podlegania ubezpieczeniom spoÅ‚ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, potwierdzonych odpowiednim dokumentem; zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem zmiany przepisów, które stanowiÄ… podstawÄ™ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Powyższe postanowienia stanowiÄ… katalog zmian, na które ZamawiajÄ…cy może wyrazić zgodÄ™. 5. O zmianach rachunku bankowego, zmianach osoby przedstawiciela strony itp. Wykonawca powiadomi pisemnie ZamawiajÄ…cego. Takie zmiany nie wymagajÄ… sporzÄ…dzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostÄ™pniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Data: 08/03/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu skÅ‚adania wniosków, ze wzglÄ™du na pilnÄ… potrzebÄ™ udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, jeżeli Å›rodki sÅ‚użące sfinansowaniu zamówieÅ„ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiajÄ…cy zamierzaÅ‚ przeznaczyć na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia, nie zostaÅ‚y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: