logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2013 > styczeń > 2013-01-31
przetarg nieograniczony nr ZP.271.28.2012.JSz - KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W OKRESIE 2013-2015

 

Głuchołazy: KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W LATACH 2013-2015
Numer ogłoszenia: 32738 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W LATACH 2013-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W OKRESIE 2013-2015 1.Część I- Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów Zakres obejmuje konserwację nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów. Przewidywana ilość materiałów do wbudowania - 940t Zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru prac dla części I- zał. nr 9 do SIWZ Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości ton wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie 1 tony przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i cena nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania 1 tony materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót: -prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, -oznakowanie robót, -zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko -dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, -wykonanie naprawy zgodnie z SST, -pomiary i badania laboratoryjne, -odtransportowanie sprzętu z placu budowy Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem. 2. Część II- Konserwacja nawierzchni jezdni przy metodzie na zimno/na ciepło Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na zimno. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 100m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm. Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na gorąco. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 500m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm.. Masy bitumiczne na gorąco wyprodukowane muszą być według recept zatwierdzanych przez Zamawiającego wg normy PN - S - 96025 : 2000. Dostosowane do nawierzchni remontowanej, zalecana mieszanka AC11F D50/70 KR 3-4 Całkowity zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji części II - zał. nr 10 do SIWZ Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości metrów kwadratowych (m2) wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie jednego metra kwadratowego (1m2) przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania jednego metra kwadratowego (1m2) materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót: -prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, -oznakowanie robót, -zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko -dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, -wykonanie naprawy zgodnie z SST, -pomiary i badania laboratoryjne, -odtransportowanie sprzętu z placu budowy Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające są przewidziane tylko dla I części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawcy muszą (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia):wykazać: a) dla część I : że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali usługę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. wykonali min. 1 usługę, polegającą na wbudowaniu, co najmniej 100 ton materiału emulsją i grysami przy użyciu remontera , z podaniem rodzaju usługi, ilości ton wbudowanego wymaganego wyżej materiału i wartości brutto wykonania usługi , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem rodzaju usługi, ilości ton wbudowanego wymaganego materiału (emulsja i grys) i wartości brutto wykonania usługi, daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług dla części I zamówienia , oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: wystawione bezusterkowe protokoły odbioru lub przedstawienie stosownego potwierdzenia odbiorcy usługi). b) dla część II: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. wykonali co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu konserwacji nawierzchni drogowych metodą na gorąco o łącznej powierzchni 100m2 z podaniem rodzaju metody konserwacji nawierzchni, powierzchni konserwacji , wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem rodzaju metody konserwacji nawierzchni, powierzchni konserwacji, wartości brutto, daty i miejsca wykonania usługi, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług dla części II zamówienia , oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: wystawione bezusterkowe protokoły odbioru lub przedstawienie stosownego potwierdzenia odbiorcy usługi).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawcy muszą wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia) dysponowaniem m. in.: a) dla części I: jednym remonterem wprowadzającym pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. Remonter musi być wyposażony w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów, silnik o mocy powyżej 50kW napędzający pompę hydrauliczną o wydajności powyżej 65 l/ min przy obrotach 2000 obr/min i system pneumatyczny z dmuchawą do usuwania zanieczyszczeń i nadawania ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4 mm, od 4 do 6,3 mm lub od 8 do 12 mm) dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych dla części I zamówienia , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. b) dla części II: dysponowaniem : - walcem wibracyjnym 2,5t (min. 1 szt.), - piłą do mas bitumicznych (min. 1 szt.), - frezarką do mas bitumicznych 0,5m (min. 1 szt.), - skraplarką do bitumu lub innym pojazdem skraplający (min 1szt), - środkiem do transportu materiałów kamiennych i masy bitumicznej(min. 1 szt). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych dla części II zamówienia , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10 SIWZ, 5) w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: -pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówieniaw -przypadku, gdy podmioty trzecie będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ w zakresie dotyczącym tych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: a) wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2) pozostałe zmiany: a) zmiany personalnej osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych z branż wymaganych przez Zamawiającego, która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego wskazując powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na powyższe stanowiska musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z SIWZ b) Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiającemu przysługuje również prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami niniejszej Umowy i przepisami obowiązującego prawa. W przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy(wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach lub zdolnościach finansowych innych podmiotów) w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna, gdy nowy Podwykonawca spełnia warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) Zmiany terminu wykonania umowy: w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, prace mogą zostać przerwane, a termin zakończenia prac może zostać przesunięty o czas przerwy w pracach udokumentowany przez koordynatora prac. d) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. UWAGA ZAMAWIAJĄCEGO: Zapis pkt. 2. b) dotyczy wyłącznie umowy podstawowej, zawartej na podstawie oferty przetargowej, w której Wykonawca zapewnił udział podwykonawców. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, sekretariat pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów. Zakres obejmuje konserwację nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów. Przewidywana ilość materiałów do wbudowania - 940t Zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru prac dla części I- zał. nr 9 do SIWZ Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości ton wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie 1 tony przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i cena nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania 1 tony materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót: -prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, -oznakowanie robót, -zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko -dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, -wykonanie naprawy zgodnie z SST, -pomiary i badania laboratoryjne, -odtransportowanie sprzętu z placu budowy Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja nawierzchni jezdni przy metodzie na zimno/na ciepło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na zimno. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 100m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm. Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na gorąco. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 500m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm.. Masy bitumiczne na gorąco wyprodukowane muszą być według recept zatwierdzanych przez Zamawiającego wg normy PN - S - 96025 : 2000. Dostosowane do nawierzchni remontowanej, zalecana mieszanka AC11F D50/70 KR 3-4 Całkowity zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji części II - zał. nr 10 do SIWZ Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości metrów kwadratowych (m2) wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie jednego metra kwadratowego (1m2) przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania jednego metra kwadratowego (1m2) materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót: -prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, -oznakowanie robót, -zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko -dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, -wykonanie naprawy zgodnie z SST, -pomiary i badania laboratoryjne, -odtransportowanie sprzętu z placu budowy Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Załączniki do pobrania:

2013-01-23 14:46:09 - SIWZ -word (758.50 kB)
2013-01-23 14:49:59 - SIWZ -pdf (451.86 kB)
2013-01-23 14:51:28 - materiały przetargowe (28.54 kB)
2013-02-01 09:49:39 - wyniki wyboru (54.31 kB)

Ilość odwiedzin: 399
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Sznajder
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Sznajder
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Sznajder
Data wytworzenia informacji: 2013-01-23 14:24:51
Data udostępnienia informacji: 2013-01-23 14:24:00
Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-01 09:49:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner