BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Referacie ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe w jednym z następujących kierunków: geodezja, inżynieria miejska lub środowiska , budownictwo, architektura, administracja, prawo, zarządzanie oraz pokrewne
c. dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania z pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy a w szczególności ustaw : o gospodarce nieruchomościami, finansach publicznych, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postępowania administracyjnego,
b. prawo jazdy kat.B,
c. umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
d. zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
3. Do zakresu obowiązków pracy podinspektora w Referacie ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie realizacja zadań z zakresu Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 10 października 2011r. do godz. 12ºº Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński