BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Referacie ds. Księgowości Budżetowej
Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel) w środowisku Windows, Internet Explorer.
2. Wymagania dodatkowe:
a) minimum roczne doświadczenie w pracy w księgowości,
b) znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy o rachunkowości, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, przepisów dotyczących księgowości budżetowej.
c) kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
d) posiadanie doświadczenia w prowadzeniu kasy gotówkowej.
e) minimum roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Podinspektora w Referacie ds. Księgowości Budżetowej Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będą w szczególności: sprawy związane z szeroko pojętą księgowością budżetową gminy Głuchołazy (m.in. ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych) oraz okresowa praca jako kasjer (zastępstwa).
Szczegółowy zakres zadań został określony w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Księgowości Budżetowej Wydziału Finansowo – Budżetowego” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia
19 grudnia 2011r. godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”, oraz podpisane odręcznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński