Kierownik OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach ogÅ‚asza nabór w ramach umowy o pracÄ™ na ½ etatu na stanowisko referenta – asystenta rodziny w projekcie wspóÅ‚finansowanym ze Å›rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego (Priorytet VII POKL DziaÅ‚anie 7.1)
1. Wymagania:
a) wyksztaÅ‚cenie wyższe – zgodne z przepisami ustawy o pomocy spoÅ‚ecznej
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) znajomość przepisów ustawy o pomocy spoÅ‚ecznej oraz zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z UniÄ… EuropejskÄ…, a w szczególnoÅ›ci z Programem Operacyjnym KapitaÅ‚ Ludzki 2007-2013
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsÅ‚ugi komputera i programów biurowych,
b) doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej,
c) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
d) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność
e) umiejÄ™tność wspóÅ‚pracy w zespole,
f) odporność na sytuacje stresowe.
3. Zakres zadańwykonywanych na stanowisku:
a) realizacja zadań aktywnej integracji i pracy socjalnej w ramach projektu systemowego OPS
realizowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki,
b) pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych, motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
c) prowadzenie pracy socjalnej jako działalności zawodowej mającej na celu udzielenie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku,
d) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodujÄ… zapotrzebowanie na Å›wiadczenia pomocy spoÅ‚ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych Å›wiadczeÅ„,
e) udzielanie szeroko rozumianej informacji i wskazówek w zakresie rozwiÄ…zywania problemów życiowych osób potrzebujÄ…cych tego rodzaju pomocy,
3. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie Å›wiadectw i dyplomów potwierdzajÄ…cych wyksztaÅ‚cenie,
e) kserokopie zaświadczeńo ukończonych kursach, szkoleniach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla pracownika ubiegającego sięo pracę
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy sięprzeciwko niemu postępowanie karne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny” w sekretariacie OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach, Al. Jana PawÅ‚a II 14 lub drogÄ… pocztowÄ… na adres: OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej, Al. Jana PawÅ‚a II 14, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy z w terminie do dnia 30 marca 2009 r. do godz. 1200.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r nr 101,poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999 r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2001 r , nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)
4. Inne informacje:
1. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… niekompletne lub nie speÅ‚niajÄ… wymogów formalnych nie bÄ™dÄ… rozpatrywane,
2. Lista kandydatów, którzy speÅ‚nili wymagania formalne oraz informacja o wyniku
naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka, Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miasta Głuchołazy oraz na tablicy informacyjnej w budynku
Ośrodka.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego.
W ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury rekrutacyjnej, dokumenty można odbierać w sekretariacie Ośrodka. Po upływie tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.