BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy
- podinspektora w Referacie ds. Księgowości Budżetowej
Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, DOS, Internet Explorer
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w księgowości,
b) znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy o rachunkowoÅ›ci, Ustawy o samorzÄ…dzie gminnym, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o dochodach jednostek samorzÄ…du terytorialnego, Ustawy o Kodeksu PostÄ™powania Administracyjnego, przepisów dotyczÄ…cych ksiÄ™gowoÅ›ci budżetowej.
c) kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
d) znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zków Podinspektora w Referacie ds. KsiÄ™gowoÅ›ci Budżetowej WydziaÅ‚u Finansowo - Budżetowego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dÄ… w szczególnoÅ›ci: sprawy zwiÄ…zane z szeroko pojÄ™tÄ… ksiÄ™gowoÅ›ciÄ… budżetowÄ… gminy GÅ‚uchoÅ‚azy (min. ewidencja ksiÄ™gowa dochodów i wydatków budżetowych).
SzczegóÅ‚owy zakres zadaÅ„ zostaÅ‚ okreÅ›lony w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie ds. KsiÄ™gowoÅ›ci Budżetowej WydziaÅ‚u Finansowo - Budżetowego UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 21 stycznia 2009r. godz. 1430. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński