Głuchołazy, 28.05.2007r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referenta ds. inwestycji
w Wydziale Gospodarki Komunalnej,
Inwestycji i Architektury
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
na czas określony
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe w kierunku inżynieria miejska, instalacje sanitarne, budownictwo, architektura.
c) biegła obsługa komputera,
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
2) ogólna znajomość zagadnień uregulowanych ustawami :
- prawo budowlane,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3) uprawnienia budowlane.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków referenta ds. inwestycji w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem