| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
WydziaÅ‚ Organizacyjno “ Prawny
Pracą Wydziału kieruje Naczelnik Wydziału -
Do zakresu dziaÅ‚ania WydziaÅ‚u Organizacyjno “ Prawnego należą:
- zadania RadcÃłw Prawnych:
-
opiniowanie pod wzglÄ™dem prawnym i redakcyjnym aktÃłw prawnych,
-
obsługa prawna Rady, Burmistrza i Urzędu,
-
ogÃłlny nadzÃłr nad stosowaniem prawa, a w szczegÃłlnoÅ›ci przepisÃłw Kodeksu PostÄ™powania Administracyjnego,
-
opiniowanie projektÃłw umÃłw, porozumieÅ„, zleceÅ„, zawarcia ugody w sprawach majÄ…tkowych, umorzenia wierzytelnoÅ›ci,
-
wykonywanie pozostaÅ‚ych zadaÅ„ okreÅ›lonych szczegÃłÅ‚owo w Ustawie z dnia 8 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. Nr 19, poz. 145 z pÃłÅºniejszymi zmianami),
- pozostałe zadania:
-
prowadzenie spraw osobowych pracownikÃłw UrzÄ™du, dyrektorÃłw (kierownikÃłw) podlegÅ‚ych jednostek, pracownikÃłw Żłobka Miejskiego, oraz Ochotniczych Straży Pożarnych,
-
racjonalna gospodarka etatami i funduszem płac,
-
zapewnienie dyscypliny pracy w Urzędzie,
-
obsÅ‚uga administracyjno “ kancelaryjna zadaÅ„ wÅ‚asnych Burmistrza, ZastÄ™pcÃłw Burmistrza i Sekretarza Miasta,
-
obsługa sekretariatu Burmistrza,
-
prowadzenie spraw socjalnych pracownikÃłw, oraz emerytÃłw i rencistÃłw UrzÄ™du,
-
prowadzenie ewidencji uchwaÅ‚ Rady Miejskiej, przepisÃłw gminnych, ZarzÄ…dzeÅ„ Burmistrza, przekazywanie WydziaÅ‚om zadaÅ„ z nich wynikajÄ…cych i sprawowanie nadzoru nad ich realizacjÄ…,
-
organizacja zaÅ‚atwiania skarg, wnioskÃłw, interpelacji radnych, mieszkaÅ„cÃłw “ prowadzenie wymaganych rejestrÃłw, oraz sprawowanie nadzoru nad sposobem ich wykonania,
-
przeprowadzanie kontroli wewnÄ™trznej w UrzÄ™dzie i koordynowanie kontroli zewnÄ™trznych przez pracownikÃłw UrzÄ™du w jednostkach podlegÅ‚ych,
-
obsÅ‚uga narad, oraz funkcji reprezentacyjnych Burmistrza i ZastÄ™pcÃłw Burmistrza,
-
szkolenie i doskonalenie zawodowe pracownikÃłw oraz usprawnianie pracy UrzÄ™du i wprowadzanie nowych metod i technik zarzÄ…dzania,
-
wdrażanie informatyki i komputeryzacji UrzÄ™du, nadzÃłr nad caÅ‚oksztaÅ‚tem tematyki,
-
organizowanie materialno “ technicznych warunkÃłw pracy w UrzÄ™dzie (zaopatrzenie materiaÅ‚owe, techniczne, prenumerata promulgatorÃłw, czasopism, książek, wyposażenie, abonamenty telefoniczne),
-
zabezpieczenie mienia, sprawy bhp, p.poż., organizacja prac gospodarczych i eksploatacyjnych budynku,
-
racjonalna gospodarka środkami rzeczowymi, drukami, materiałami biurowymi i urządzeniami technicznymi,
-
prowadzenie małej poligrafii, oraz zaopatrywanie Urzędu w pieczęcie, prowadzenie rejestru pieczęci i ich komisyjne kasowanie,
-
prowadzenie archiwum UrzÄ™du, oraz bieżący nadzÃłr nad przekazywaniem archiwaliÃłw przez WydziaÅ‚y UrzÄ™du,
-
prowadzenie biblioteki Urzędu, jej aktualizacja, rejestrowanie księgozbioru i wypożyczeń,
-
prowadzenie ksiÄ…g inwentarzowych Å›rodkÃłw trwaÅ‚ych i nietrwaÅ‚ych,
-
wykonywanie zadaÅ„ zwiÄ…zanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, organÃłw samorzÄ…du terytorialnego, referendum i konsultacji spoÅ‚ecznych “ w zakresie ustalonym ordynacjÄ… wyborczÄ… i innymi ustawami, zadanie wykonywane wspÃłlnie z wyznaczonymi WydziaÅ‚ami UrzÄ™du,
-
dbanie o estetykÄ™, wystrÃłj, czystość i zabezpieczenie pomieszczeÅ„ UrzÄ™du.
Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-21 16:45:50 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-21 16:45:50 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-01-21 18:58:53 |
Wersja do wydruku...
|