BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Kierownika Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji
i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wykształcenie wyższe w jednym z następujących kierunków: geodezja, inżynieria miejska lub środowiska , budownictwo, architektura, administracja, prawo,
c. staż pracy co najmniej 3 lata lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku pracy,
d. dobra znajomość oprogramowania z pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:
znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy a w szczególności ustaw : o gospodarce nieruchomościami, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postępowania administracyjnego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie operatu nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
2) koordynowanie gospodarki lokalami komunalnymi,
3) tworzenie zasobów gruntów komunalnych na cele zabudowy,
4) gospodarka nieruchomościami komunalnymi, a w szczególności:
a) realizowanie obowiązków dotyczących gminnego zasobu nieruchomości określonych w art. 23 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami)
b) przygotowywanie projektów uchwał o nabyciu mienia na własność Gminy i o zbyciu mienia komunalnego,
c) zarządzanie gruntami, które nie zostały oddane w zarząd, użytkowanie lub wieczyste użytkowanie, a także powierzanie administrowania gruntami komunalnej jednostce organizacyjnej,
d) dokonywanie zamiany gruntów,
e) przygotowywanie decyzji o przekazaniu w zarząd gruntów komunalnych komunalnym jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej,
f) przygotowywanie zezwoleń Burmistrza na zawarcie umów o przekazaniu nieruchomości między jednostkami komunalnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, bądź umów o nabyciu nieruchomości,
g) przygotowywanie decyzji o: wygaśnięciu prawa zarządu, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
h) przyjmowanie wniosków o przejęcie zbędnych nieruchomości lub ich części,
i) opracowywanie projektów zarządzeń o przeznaczeniu do sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych,
j) ustalanie opłat rocznych za grunt oraz za wykorzystanie gruntu niezgodnie z przeznaczeniem,
k) dzierżawa gruntów komunalnych,
5) regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym wykonywanie obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek prowadzenie spraw z zakresu przekształcenia i prywatyzacji mienia komunalnego,
6) prowadzenie postępowania w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz obiektów mieszkalnych i użytkowych,
7) prowadzenie postępowania w sprawie sprzedaży lub oddawania w wieczyste użytkowanie działek budowlanych pod budownictwo mieszkaniowe, handlowo – usługowe i rzemieślnicze,
8) przygotowanie oświadczeń Burmistrza o wykonywaniu prawa pierwokupu,
9) prowadzenie postępowania w sprawach pozbawienia prawa użytkowania mienia gminnego,
10) prowadzenie postępowań dotyczących podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
11) przygotowywanie wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne,
12) zapewnienie gruntów pod ogrody działkowe
13) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia na zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
14) kontrola i nadzór nad działaniami remontowymi w gminnym zasobie mieszkaniowym.
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury „ w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 17 lutego 2009r. do godz. 1000. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Pani Grażyna Przepióra - Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury, tel. 077-4092109.