BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
KIEROWNIK OÅšRODKA POMOCY SPOÅECZNEJ
OgÅ‚aszajÄ… nabór na wolne stanowisko pracy
informatyka
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: informatyka, telekomunikacja,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość systemów operacyjnych Microsoft, Linux /Unix,
- znajomość silników bazodanowych MS SOL, Firebird,
- znajomość protokoÅ‚ów sieciowych, zasad budowy i dziaÅ‚ania sieci LAN i WAN w tym znajomość zagadnieÅ„ z dziedziny bezpieczeÅ„stwa telekomunikacyjnego,
- podstawowa znajomość systemów CMS,
- umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu diagnostyki, serwisowania i optymalizacji wydajnoÅ›ci komputerów klasy PC,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: o informacji dziaÅ‚alnoÅ›ci podmiotów realizujÄ…cych zadania publiczne, o ochronie danych osobowych,
- operatywność, systematyczność, sumienność i odpowiedzialność.
- kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
- biegła znajomość języka angielskiego (potwierdzona dokumentem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zków informatyka należeć bÄ™dÄ… w szczególnoÅ›ci:
- administrowanie siecią komputerowa Urzędu Miejskiego
- administrowanie siecią Ośrodka Pomocy Społecznej
- prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,
- przeglÄ…d, konserwacja, uaktualnianie systemów oraz naprawa i konserwacja sprzÄ™tu komputerowego,
- kontrola legalności oprogramowania na stanowiskach pracy
- zarzÄ…dzanie systemami bazodanowymi.
- planowanie, realizacja i ocena dokonywanych wdrożeń w systemie informatyczny,
- wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów
4. Warunki pracy:
- praca ½ etatu - UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azy
- praca ½ etatu – OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych:
W miesiÄ…cu lutym 2015r. wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnieniu osób niepeÅ‚nosprawnych wyniósÅ‚ powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- kwestionariusz osobowy osoby ,
- dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko informatyka UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach i OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach ” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 03 kwietnia 2015r. do godz. 1300. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014r.poz.1182) oraz ustawÄ… z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorzÄ…dowych (t.j. Dz.U. z 2014r.poz.1202)”, oraz podpisane odrÄ™cznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które speÅ‚niÄ… wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu oraz zakwalifikujÄ… siÄ™ do dalszego postÄ™powania zostanÄ… poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ…,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński