BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- referent ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Microsoft Office w środowisku Windows, Internet Explorer.
2. Wymagania dodatkowe:
- ugruntowana wiedza merytoryczna z zakresu PR, łatwość w nawiązywaniu kontaktów swobodne formułowanie myśli i redagowanie tekstów - „lekkość pióra”, znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie,
- komunikatywność , elokwencja, logika w myśleniu i słowie, opanowanie, odpowiedzialnością za słowa, umiejętność negocjacji, wysoka odpornością na stres,
- kreatywność , umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach oraz wysokimi umiejętnościami perswazji,
- co najmniej średnia znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku pracy lub praktyka dziennikarska lub praktyka w kontaktach z mediami.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Referenta ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach to osoba która będzie odpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku Gminy Głuchołazy. Podstawowe obowiązki to: planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów , budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania Gminy. Odpowiedzialność za politykę informacyjną na zewnątrz oraz wewnątrz Urzędu Miejskiego w Głuchołazach oraz szkolenie pracowników w tym zakresie.
Szczegółowy zakres zadań został określony w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 02.11.2015r. godz. 12ºº Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (jt. Dz.U. z 2014, poz. 1182) oraz ustawą z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( jt. Dz.U. z 2014, poz.1202) ”, oraz podpisane odręcznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński