Nr IRG.7011.15.2017.JG
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
ROZEZNANIE CENOWE RYNKU
(SONDAŻ RYNKU)
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:
wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych dla zadania pn.:
„Modernizacja przestrzeni publicznej – sport i rekreacja na terenach gminnych
(Bodzanów, Nowy Świętów, Gierałcice)”:
Zadanie 1:
Modernizacja stadionu zlokalizowanego na działce nr 568/1 o pow. 1,9500 ha w miejscowości Bodzanów, polegająca na remoncie trybun [(wymiana dotychczasowych siedzisk drewnianych na siedziska plastikowe, montowane na stałe (nie mniej niż 200 szt.)] wraz z wykonaniem ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych murawy od trybun oraz doborem bramek piłkarskich, jednego piłkochwytu i dwóch wiat dla zawodników rezerwowych.
Zadanie 2:
Modernizacja stadionu zlokalizowanego na działce nr 142/12 o pow. 2,7247 ha w miejscowości Nowy Świętów, polegająca na wymianie murawy o wym. 62 m x 96 m wraz doborem siatki sznurkowej i metalowej na istniejących dwóch piłkochwytach.
Zadanie 3:
Wykonanie podłoża pod boisko do koszyków ulicznej o wym. 11 m x 15 m, położonego na działce nr 173/5 o pow. 0,4530 ha miejscowości Nowy Świętów.
Zadanie 4:
Plac zabaw na działce nr 125 o pow. 0,2900 ha w miejscowości Gierałcice.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wszystkie zadania, z podaniem kwot za poszczególne zadania.
Powyższy zakres ma charakter ogólny. Szczegółowe rozwiązania Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym oraz liderami poszczególnych zadań na etapie realizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, wymaganiami ustawy Prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Projektanci sporządzający dokumentację w czasie realizacji inwestycji będą sprawować nadzór autorski.
Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w dokumentacji optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania właściwych standardów. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100% (cena za poszczególne zadanie)
-
Warunki gwarancji i rękojmi: rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania dokumentacji i kończy swój bieg po upływie 5 lat od odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem umowy
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31 marca 2017 r.
-
Istotne warunki umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe za każde zadanie,
- płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia za każde zadanie.
-
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczenie o powyższej treści zawarte jest w formularzu ofertowym.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 19.01.2017 r., do godziny 13:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Joanna Gruszecka, tel. 77 40 92 110