Nr OP.2634.9.2014.AS
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia NR 1364-Pr.310/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 16 kwietnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminę Głuchołazy oraz dokonywania wydatków publicznych nie objętych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w oparciu o art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na realizację usługi telefonii stacjonarnej na rzecz Gminy Głuchołazy.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Głuchołazy z siedzibą ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
REGON 531412792 NIP 753-23-82-690
Telefon 774092100 fax 774092101
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi telefonii stacjonarnej świadczonej na rzecz Gminy Głuchołazy dla n/w numerów:
Nr telefonu/ Operator
|
Nazwa Wydziału
|
Lokalizacja
|
UWAGI
|
774092100/
DID Sp.zo.o.
|
Urząd Miejski
|
48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15
|
ISDN Zakres DDI: 774092100-119
|
774092120/
DID Sp.zo.o.
|
Urząd Miejski
|
48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15
|
ISDN Zakres DDI: 774092120-139
|
774092150/
DID Sp.zo.o.
|
Urząd Miejski
|
48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15
|
ISDN Zakres DDI: 774092140-159
|
774092170/
DID Sp.zo.o.
|
Urząd Miejski
|
48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15
|
ISDN Zakres DDI: 774092160-179
|
774092430/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski Wydział Spraw Społecznych
|
48-340 Głuchołazy Al. J. Pawła II 24
|
ISDN Końcowy NT
– 4 MSN:
774092430, 774092431, 774092432, 774092440
|
774391231/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski Referat ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo-Wychowawczych
|
48-340 Głuchołazy AL. J. Pawła II 24
|
Numer końcowy POTS
|
774391453/
DID SP.zo.o
|
Centrum Informacji Turystycznej
|
48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 4a
|
Numer końcowy POTS
|
774391508/
DID SP.zo.o
|
Żłobek Miejski
|
48-340 Głuchołazy AL. J. Pawła II 24
|
Osobna faktura
Numer końcowy POTS
|
774391732/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski Referat ds. Obsługi Finansowej Placówek Oświatowo-Wychowawczych
|
48-340 Głuchołazy AL. J. Pawła II 24
|
Numer końcowy POTS
|
774391824/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski Wydział Oświaty
|
48-340 Głuchołazy AL. J. Pawła II 24
|
Numer końcowy POTS
|
774393639/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski w Głuchołazach Straż Miejska
|
48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 8a
|
Numer końcowy POTS
|
774394360/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski Centrum Informacji Turystycznej Fax
|
48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 4a
|
Numer końcowy POTS
|
774394552/
DID SP.zo.o
|
Urząd Miejski w Głuchołazach Wydział Spraw Społecznych FAX
|
48-340 Głuchołazy Al. J. Pawła II 24
|
Numer końcowy POTS
|
774396086/
DID Sp.zo.o.
|
Urząd Miejski Biuro Strefy Płatnego Parkowania
|
48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 5/2u
|
Numer końcowy POTS
|
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin świadczenia przedmiotowych usług obowiązywać będzie w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega jednak, że w celu utrzymania łączności i zapewnienia ciągłości dostępu do usług telekomunikacyjnych świadczenie tych usług przez Wykonawcę rozpocznie się w dniu rozwiązania przez Zamawiającego umowy zawartej z dotychczasowym Wykonawcą (DID Sp.zo.o. – 16.07.2014r.), a zakończy w momencie przejęcia przez operatora wybranego na kolejny okres. Przy czym płatności dokonywane będą jedynie za faktycznie wykonaną – świadczoną usługę telekomunikacyjną.
Zmiana treści na 04.06.2014r.:
Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyłonieniu nowego dostawcy
i obowiązywać będzie od daty jej podpisania, przy czym termin świadczenia przedmiotowych usług obejmować będzie okres 24 miesięcy liczony od daty wygaśnięcia umowy zawartej z dotychczasowym Wykonawcą - Firmą DID SP.zo.o. w Warszawie tj. od dnia 16.07.2014r. Przy czym płatności dokonywane będą jedynie za faktycznie wykonaną – świadczoną usługę telekomunikacyjną
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy:
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą, również ponoszonych przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. przejęcie obecnie posiadanej numeracji). Opłaty te powinny znaleźć się w pozycji pozostałe opłaty „Opłaty jednorazowe i pozostałe” w załączniku nr 1 – Formularzu ofertowym, jeśli będą występowały.
- W przypadku udzielenia przez Wykonawcę pakietów minut wliczonych w wartość pakietu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji o wielkości takich pakietów i sposobie ich rozliczania (łącznie czy oddzielnie dla każdego numeru).
- Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym- załącznik nr 1 w sposób czytelny i zrozumiały. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 243 z 2014r. t.j.) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykaz co najmniej 2 usług zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia waz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane – Załącznik Nr 2
- W celu potwierdzenia , że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
- Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Wykonawcę, który szczegółowo określi zakres i warunki wykonywania przez Wykonawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
- Aktualny Cennik usług telekomunikacyjnych Wykonawcy obowiązujący na usługi niewymienione w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).
- Ww. dokumenty stanowić będą załączniki do umowy.
- Zaakceptowanie i przyjęcie do wprowadzenia do umowy warunków określonych w załączniku nr. 3. Załącznik ten winien być czytelnie podpisany lub opatrzony pieczęcią imienną osoby upoważnionej do podpisu.
- W przypadku Wykonawców występujących przez pełnomocnika – pełnomocnictwo lub upoważnienie.
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- „Projekt umowy” parafowany przez Wykonawcę do akceptacji przez Radcę Prawnego i Skarbnika Miasta Głuchołazy.
OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Pod kryterium wyboru poddawane będą tylko oferty kompletne.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100%.
Każdej rozpatrywanej ofercie przyznawane będą punkty za cenę oferty wg poniższego wzoru ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
X=(Cmin/C)x100
Gdzie:
X - ilość punktów obliczona dla badanej oferty,
Cmin - najniższa cena oferty, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,
C - cena badanej oferty.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Oferty należy złożyć do dnia 16.06.2014r. do godziny 14.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy ul. Rynek 15 w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy wpisać: Nazwę i adres Wykonawcy oraz „Oferta dot. wyboru dostawcy usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Gminy Głuchołazy”. Oferta złożona po wskazanym terminie zostanie zwrócona nie otwarta na adres Wykonawcy.
- Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed ostatecznym terminem składania ofert.
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest:
Pani Agata Setlak – podinspektor Wydz. Organizacyjno-Prawnego tut. Urzędu tel. 774092136, e-mail: a.setlak@glucholazy.pl
Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawcy wyłonionemu w wyniku niniejszego postępowania przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w postaci obsługi ruchu wychodzącego z nowych lokalizacji, przyłączonych w trakcie obowiązywania podpisanej z wyłonionym Wykonawcą umowy.
Jednocześnie informuję, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym
i jakościowym, nie stanowi ono zapytania ofertowego wynikającego z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i dokonywania jej realizacji z wybranym oferentem.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Wykaz wykonanych-wykonywanych usług
Załącznik Nr 3 – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.