| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
WydziaÅ‚ Planowania, ZamÃłwieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej
PracÄ… WydziaÅ‚u Kieruje Naczelnik WydziaÅ‚u - mgr Danuta RzeszÃłtko
Do zakresu działania Wydziału należy:
- opracowywanie prognoz, planÃłw i analiz dotyczÄ…cych rozwoju Gminy,
- opiniowanie rocznych i bieżących planÃłw w zakresie remontÃłw kapitalnych i inwestycji, wspÃłÅ‚udziaÅ‚ w ich opracowywaniu i po zatwierdzeniu przez RadÄ™ nadzÃłr nad ich prawidÅ‚owÄ… realizacjÄ…,
- opiniowanie celowoÅ›ci i koordynacja inicjowanych przez mieszkaÅ„cÃłw gminy inwestycji i remontÃłw zwiÄ…zanych z rozbudowÄ… infrastruktury technicznej i spoÅ‚ecznej, finansowanych częściowo ze Å›rodkÃłw finansowych ludnoÅ›ci, a częściowo ze Å›rodkÃłw budżetowych,
- okreÅ›lanie sposobÃłw realizacji strategii rozwoju Gminy,
- przygotowywanie i koordynacja projektÃłw planÃłw rozwoju Gminy,
- opracowywanie programÃłw, prognoz, analiz, ocen, sprawozdaÅ„,
- weryfikowanie przygotowanych zamÃłwieÅ„ i zleceÅ„ pod wzglÄ™dem prawem okreÅ›lonych w ustawie o zamÃłwieniach publicznych (Dz.U. Nr 76, poz. 344 z 1994r. z pÃłÅºniejszymi zmianami),
- wspÃłÅ‚praca z WydziaÅ‚ami UrzÄ™du w zakresie przygotowania tematÃłw i dokumentÃłw celem prawidÅ‚owego przeprowadzenia postÄ™powania o zamÃłwienia publiczne,
- ustalenia formy zamÃłwienia publicznego,
- nadzÃłr i kontrola nad WydziaÅ‚ami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie realizacji ustawy o zamÃłwieniach publicznych,
- wspÃłÅ‚praca przy rozpatrywaniu ewentualnych protestÃłw i odwoÅ‚aÅ„ skÅ‚adanych przez oferentÃłw,
- prowadzenie zbiorczego (centralnego) rejestru zamÃłwieÅ„ i zleceÅ„ zawieranych przez WydziaÅ‚y UrzÄ™du i jednostki podporzÄ…dkowane Gminie,
- wykonywanie wszystkich ustawowych zapisÃłw dotyczÄ…cych zamÃłwieÅ„ publicznych oraz uchwaÅ‚ Rady Miejskiej i ZarzÄ…dzeÅ„ Burmistrza,
- planowanie rozwoju infrastruktury miejskiej,
- prowadzenie banku informacji, gromadzenie danych dotyczÄ…cych podmiotÃłw gospodarczych dziaÅ‚ajÄ…cych na terenie Gminy i wynikajÄ…ca z tego dziaÅ‚ania koordynacja, konsulting, sprawdzanie wiarygodnoÅ›ci firm,
- organizacja systemu informacji ułatwiających podjęcie działalności gospodarczej,
- tworzenie optymalnych warunkÃłw dla osÃłb fizycznych i prawnych zainteresowanych podjÄ™ciem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej i inwestycyjnej w sferze handlu, usÅ‚ug i wytwÃłrczoÅ›ci,
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, oraz sporządzanie sprawozdań, analiz i wymaganej dokumentacji,
- sporzÄ…dzanie wymaganych wnioskÃłw i wydawanie zezwoleÅ„ na sprzedaż napojÃłw alkoholowych,
- koordynacja czasu pracy placÃłwek handlu detalicznego, gastronomicznych i usÅ‚ugowych w zakresie prawem okreÅ›lonych.
Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-21 19:26:03 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-21 19:26:03 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-01-23 15:42:47 |
Wersja do wydruku...
|