Głuchołazy, dnia 08 grudnia 2015r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- wpis na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych,
- 3-letni staż pracy w zakresie obsługi prawnej organów administracji samorządowej,
- posiadanie dobrej znajomość obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym; o finansach publicznych;
prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania cywilnego; kodeks postępowania administracyjnego; znajomość prawa wspólnotowego,
- posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystanie z pakietu MS Office.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka obcego.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań określonych w Statucie Gminy Głuchołazy oraz Regulaminie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach (http://gmina.glucholazy.sisco.info)
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskanej specjalizacji),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2014r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami )”.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński