Głuchołazy, 28 października 2005r.
PROTOKÓŁ
z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.
1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 3 kandydatów, w tym 1 aplikacja, spełniająca wymogi formalne.
2. Komisja w składzie:
- mgr Edward Szupryczyński - Przewodniczący Komisjiarch.
- mgr inż. Bogusława Jędrychowicz - Członek Komisj
- mgr Bożena Rosińska - Członek Komisji
3. Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 191/2005 Burmistrza Głuchołaz z dnia 03 października 2005r. wybrano 1 kandydata – Pana Sebastiana Marszałka według spełniania przez niego kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze. Ocena warunków formalnych kandydata – Pana Sebastiana Marszałka na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu
4. Uzasadnienie wyboru:
W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja przyznała Panu Sebastianowi Marszałkowi 106 punktów na 130 możliwych do zdobycia.
Kryteria oceny kandydata na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego protokołu.
Protokół sporządził:
28.10.2005r. Jadwiga Soswa-Nowak