BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy
- referent ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: dziennikarstwo, politologia
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
d) biegła obsługa komputera, w tym pakiet Microsoft Office w środowisku Windows, Internet Explorer.
2. Wymagania dodatkowe:
- ugruntowana wiedza merytoryczna z zakresu PR, Å‚atwość w nawiÄ…zywaniu kontaktów swobodne formuÅ‚owanie myÅ›li i redagowanie tekstów - „lekkość pióra”, znajomość nowoczesnych narzÄ™dzi komunikacji w Internecie,
- komunikatywność , elokwencja, logika w myśleniu i słowie, opanowanie, odpowiedzialnością za słowa, umiejętność negocjacji, wysoka odpornością na stres,
- kreatywność , umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach oraz wysokimi umiejętnościami perswazji,
- co najmniej średnia znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku pracy lub praktyka dziennikarska lub praktyka w kontaktach z mediami.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Referenta ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach to osoba która bÄ™dzie odpowiedzialna za opracowywanie i realizacjÄ™ strategii w zakresie wizerunku Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy. Podstawowe obowiÄ…zki to: planowanie dziaÅ‚aÅ„ z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów , budowanie i utrzymywanie staÅ‚ych relacji z dziennikarzami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiaÅ‚ów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania Gminy. Odpowiedzialność za politykÄ™ informacyjnÄ… na zewnÄ…trz oraz wewnÄ…trz UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach oraz szkolenie pracowników w tym zakresie.
SzczegóÅ‚owy zakres zadaÅ„ zostaÅ‚ okreÅ›lony w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta ds. Public Relations w Wydziale Promocji, Turystyki i Sportu UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach ” w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 02.11.2015r. godz. 12ºº Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (jt. Dz.U. z 2014, poz. 1182) oraz ustawÄ… z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorzÄ…dowych ( jt. Dz.U. z 2014, poz.1202) ”, oraz podpisane odrÄ™cznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które speÅ‚niÄ… wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu oraz zakwalifikujÄ… siÄ™ do dalszego postÄ™powania zostanÄ… poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowÄ™ kwalifikacyjnÄ…,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński