DYREKTOR ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W GŁUCHOŁAZACH
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy –
Głównego Księgowego w Żłobku Miejskim w Głuchołazach
(½ etatu)
1.Wymagania niezbędne:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letni staż w księgowości,
- ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letni staż w księgowości,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych , wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- dobry stan zdrowia,
- obywatelstwo polskie,
- znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości.
2.Wymagania dodatkowe:
· znajomość regulacji prawnych w zakresie :
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy o rachunkowości
- ustawy o pracownikach samorządowych
· umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
· komunikatywność, postawa etyczna,
· samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność rozwiązywania spraw problemowych,
· rzetelność, odpowiedzialność, staranność i systematyczność,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- opracowanie projektu budżetu żłobka oraz nadzór nad jego realizacją,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych, różnego rodzaju analiz i sprawozdań,
- prowadzenie spraw płacowych i socjalnych pracowników żłobka oraz rozliczanie czasu pracy w zakresie niezbędnym do sporządzania list płac.
- terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji,
- archiwizowanie dokumentacji finansowej
3.Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwa pracy),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- kwestionariusz osobowy
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko –Głównego Księgowego w Żłobku Miejskim w Głuchołazach” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 15 lipca 2011r. godz. 1330. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Dyrektor Żłobka Miejskiego
w Głuchołazach
mgr Małgorzata Zborowska