BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Młodszy Referent ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie minimum średnie,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność sądowa za przestępstwo umyślne,
e) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
f) doskonały wzrok i słuch,
g) znajomość obsługi komputera .
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o strażach gminnych,
b) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
c) samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
d) kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność i odporność na stres,
e) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
f) Znajomość obsługi urządzeń łączności.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Młodszego Referenta ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta należeć będzie:
1. Inicjowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych osób poprzez środki łączności.
2. Czuwanie nad porządkiem i bezpieczeństwem publicznym poprzez obserwowanie obrazu wizyjnego przesyłanego przez kamery w systemie monitoringu wizyjnego miasta.
3. Prowadzenie książki zdarzeń, książki kluczy w formie pisemnej.
4. Przyjmowanie zgłoszeń, powiadamianie komendanta Straży Miejskiej, wyznaczonego funkcjonariusza Straży Miejskiej lub innej osoby w zależności od treści zgłoszenia.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o posiadaniu pełni praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko – Młodszy Referent ds. Obsługi Monitoringu Wizyjnego Miasta” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 10 czerwca 2011r. godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński