Głuchołazy, 06.08.2009 r.
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na stanowisko pracy
- Naczelnika Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) co najmniej pięcioletni staż pracy (do stażu pracy wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458),
4) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
5) wykształcenie o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku. Za odpowiednie uważa się m.in. specjalności: ochrona środowiska inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo,
6) biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, Internet Explorer,
7) prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych wymaganych na aplikowanym stanowisku, m.in. z zakresu:
a) samorządu terytorialnego, finansów publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawa ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody,
c) prawa wodnego,
d) ustawy o odpadach,
e) ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie,
f) ustawy o ochronie zwierząt,
g) ustawy o lasach,
h) prawa budowlanego,
2) umiejętność analizowania projektów, operatów wodnoprawnych, raportów oddziaływania na środowisko, czytania map sytuacyjno-wysokościowych i ewidencyjnych,
3) zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
4) pożądane wykształcenie uzupełniające (drugi kierunek studiów lub studia podyplomowe), np o specjalnościach administracja, prawo, zarządzanie.
5) znajomość języka obcego - preferowany język angielski.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Naczelnika Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
4) kwestionariusz osobowy,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Planowany termin rozpoczęcia pracy – 1 października 2009r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 17 sierpnia 2009r. do godz. 900. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 nr 223 poz. 1458)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński