BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na wolne stanowisko pracy
- Kierownika Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji
i Architektury Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. wyksztaÅ‚cenie wyższe w jednym z nastÄ™pujÄ…cych kierunków: geodezja, inżynieria miejska lub Å›rodowiska , budownictwo, architektura, administracja, prawo,
c. staż pracy co najmniej 3 lata lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku pracy,
d. dobra znajomość oprogramowania z pakietu MS Office.
2. Wymagania dodatkowe:
znajomość przepisów prawa zwiÄ…zanego z problematykÄ… na stanowisku pracy a w szczególnoÅ›ci ustaw : o gospodarce nieruchomoÅ›ciami, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postÄ™powania administracyjnego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie operatu nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,
2) koordynowanie gospodarki lokalami komunalnymi,
3) tworzenie zasobów gruntów komunalnych na cele zabudowy,
4) gospodarka nieruchomoÅ›ciami komunalnymi, a w szczególnoÅ›ci:
a) realizowanie obowiÄ…zków dotyczÄ…cych gminnego zasobu nieruchomoÅ›ci okreÅ›lonych w art. 23 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomoÅ›ciami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami)
b) przygotowywanie projektów uchwaÅ‚ o nabyciu mienia na wÅ‚asność Gminy i o zbyciu mienia komunalnego,
c) zarzÄ…dzanie gruntami, które nie zostaÅ‚y oddane w zarzÄ…d, użytkowanie lub wieczyste użytkowanie, a także powierzanie administrowania gruntami komunalnej jednostce organizacyjnej,
d) dokonywanie zamiany gruntów,
e) przygotowywanie decyzji o przekazaniu w zarzÄ…d gruntów komunalnych komunalnym jednostkom organizacyjnym nie posiadajÄ…cym osobowoÅ›ci prawnej,
f) przygotowywanie zezwoleÅ„ Burmistrza na zawarcie umów o przekazaniu nieruchomoÅ›ci miÄ™dzy jednostkami komunalnymi nie posiadajÄ…cymi osobowoÅ›ci prawnej, bÄ…dź umów o nabyciu nieruchomoÅ›ci,
g) przygotowywanie decyzji o: wygaśnięciu prawa zarządu, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
h) przyjmowanie wniosków o przejÄ™cie zbÄ™dnych nieruchomoÅ›ci lub ich części,
i) opracowywanie projektów zarzÄ…dzeÅ„ o przeznaczeniu do sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych,
j) ustalanie opłat rocznych za grunt oraz za wykorzystanie gruntu niezgodnie z przeznaczeniem,
k) dzierżawa gruntów komunalnych,
5) regulowanie stanu prawnego nieruchomoÅ›ci, w tym wykonywanie obowiÄ…zków okreÅ›lonych w ustawie z dnia 7 wrzeÅ›nia 2007 r. o ujawnieniu w ksiÄ™gach wieczystych prawa wÅ‚asnoÅ›ci nieruchomoÅ›ci Skarbu PaÅ„stwa oraz jednostek prowadzenie spraw z zakresu przeksztaÅ‚cenia i prywatyzacji mienia komunalnego,
6)prowadzenie postÄ™powania w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz obiektów mieszkalnych i użytkowych,
7)prowadzenie postÄ™powania w sprawie sprzedaży lub oddawania w wieczyste użytkowanie dziaÅ‚ek budowlanych pod budownictwo mieszkaniowe, handlowo – usÅ‚ugowe i rzemieÅ›lnicze,
8)przygotowanie oświadczeń Burmistrza o wykonywaniu prawa pierwokupu,
9)prowadzenie postępowania w sprawach pozbawienia prawa użytkowania mienia gminnego,
10)prowadzenie postępowań dotyczących podziału i rozgraniczenia nieruchomości,
11)przygotowywanie wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leÅ›nych na cele nierolne i nieleÅ›ne,
12)zapewnienie gruntów pod ogrody dziaÅ‚kowe
13)przygotowywanie postÄ™powaÅ„ o udzielenie zamówienia na zarzÄ…dzanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
14)kontrola i nadzór nad dziaÅ‚aniami remontowymi w gminnym zasobie mieszkaniowym.
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu ds. Gospodarki NieruchomoÅ›ciami i Zasobem Mieszkaniowym w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury „ w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 17 lutego 2009r. do godz. 1000. Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegóÅ‚owe CV (z uwzglÄ™dnieniem dokÅ‚adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulÄ…:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawÄ… z 22.03.1999r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Dodatkowych informacji udzielaÅ‚a bÄ™dzie Pani Grażyna Przepióra - Naczelnik WydziaÅ‚u Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Architektury, tel. 077-4092109.