BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na stanowisko pracy
- Zastępca Skarbnika Miasta
1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie,
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d. nieposzlakowana opinia,
e. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletni staż pracy w księgowości – do stażu pracy wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1202). Preferowany będzie trzyletni staż pracy w księgowości w jednostkach budżetowych lub jednostkach samorządu terytorialnego.
f. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,
g. biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, Internet Explorer oraz znajomość programów finansowo-księgowych,
2. Wymagania dodatkowe:
a. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności:
- ustawy o finansach publicznych oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie w zakresie dotyczącym gminy i jednostek budżetowych,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego, w tym ewidencji podatkowej,
- przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- postępowania egzekucyjnego w administracji,
- ordynacji podatkowej,
- przepisów dotyczących podatków i opłat lokalnych (min. podatku od nieruchomości, podatku rolnego, leśnego, podatku od środków transportowych, opłaty od posiadania psów, opłaty skarbowej, opłaty eksploatacyjnej, opłaty za użytkowanie wieczyste, renty planistycznej),
- przepisów dotyczących dotacji,
- przepisów dotyczących podatku od towarów i usług,
- znajomość przepisów płacowo-kadrowych w zakresie pracowników samorządowych.
b. Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność, podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
c. znajomość języka obcego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków Zastępcy Skarbnika Miasta należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu Wydziału Finansowo-Budżetowego określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, dostępnym do wglądu na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności,
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Zastępcy Skarbnika Miasta” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 30 października 2015r. do godz. 9.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Runek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1182 ) oraz z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1202)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński