| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
Wydział Organizacyjno – Administracyjny
Pracą Wydziału kieruje Sekretarz Miasta - naczelnik mgr Marzena Wróbel
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjno – Prawnego należą:
- zadania Radców Prawnych:
-
opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym aktów prawnych,
-
obsługa prawna Rady, Burmistrza i Urzędu,
-
ogólny nadzór nad stosowaniem prawa, a w szczególności przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
-
opiniowanie projektów umów, porozumień, zleceń, zawarcia ugody w sprawach majątkowych, umorzenia wierzytelności,
-
wykonywanie pozostałych zadań określonych szczegółowo w Ustawie z dnia 8 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. Nr 19, poz. 145 z późniejszymi zmianami),
- pozostałe zadania:
-
prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów (kierowników) podległych jednostek, pracowników Żłobka Miejskiego, oraz Ochotniczych Straży Pożarnych,
-
racjonalna gospodarka etatami i funduszem płac,
-
zapewnienie dyscypliny pracy w Urzędzie,
-
obsługa administracyjno – kancelaryjna zadań własnych Burmistrza, Zastępców Burmistrza i Sekretarza Miasta,
-
obsługa sekretariatu Burmistrza,
-
prowadzenie spraw socjalnych pracowników, oraz emerytów i rencistów Urzędu,
-
prowadzenie ewidencji uchwał Rady Miejskiej, przepisów gminnych, Zarządzeń Burmistrza, przekazywanie Wydziałom zadań z nich wynikających i sprawowanie nadzoru nad ich realizacją,
-
organizacja załatwiania skarg, wniosków, interpelacji radnych, mieszkańców – prowadzenie wymaganych rejestrów, oraz sprawowanie nadzoru nad sposobem ich wykonania,
-
przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i koordynowanie kontroli zewnętrznych przez pracowników Urzędu w jednostkach podległych,
-
obsługa narad, oraz funkcji reprezentacyjnych Burmistrza i Zastępców Burmistrza,
-
szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników oraz usprawnianie pracy Urzędu i wprowadzanie nowych metod i technik zarządzania,
-
wdrażanie informatyki i komputeryzacji Urzędu, nadzór nad całokształtem tematyki,
-
organizowanie materialno – technicznych warunków pracy w Urzędzie (zaopatrzenie materiałowe, techniczne, prenumerata promulgatorów, czasopism, książek, wyposażenie, abonamenty telefoniczne),
-
zabezpieczenie mienia, sprawy bhp, p.poż., organizacja prac gospodarczych i eksploatacyjnych budynku,
-
racjonalna gospodarka środkami rzeczowymi, drukami, materiałami biurowymi i urządzeniami technicznymi,
-
prowadzenie małej poligrafii, oraz zaopatrywanie Urzędu w pieczęcie, prowadzenie rejestru pieczęci i ich komisyjne kasowanie,
-
prowadzenie archiwum Urzędu, oraz bieżący nadzór nad przekazywaniem archiwaliów przez Wydziały Urzędu,
-
prowadzenie biblioteki Urzędu, jej aktualizacja, rejestrowanie księgozbioru i wypożyczeń,
-
prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i nietrwałych,
-
wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, organów samorządu terytorialnego, referendum i konsultacji społecznych – w zakresie ustalonym ordynacją wyborczą i innymi ustawami, zadanie wykonywane wspólnie z wyznaczonymi Wydziałami Urzędu,
-
dbanie o estetykę, wystrój, czystość i zabezpieczenie pomieszczeń Urzędu.
Ilość odwiedzin: | 7488 | Nazwa dokumentu: | W. Organizacyjno-Administracyjny | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Paweł Będzmirowski | Data wytworzenia informacji: | 2006-01-21 16:45:50 | Data udostępnienia informacji: | 2006-01-21 16:45:50 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-04-21 11:04:22 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|