BURMISTRZ GÅUCHOÅAZ
ogÅ‚asza nabór na stanowisko pracy
- Naczelnika Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
a. speÅ‚nienie wymogów okreÅ›lonych ustawÄ… z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2008 r nr 223 poz. 1458), tj.:
1) obywatelstwo polskie,
2) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
3) co najmniej trzyletni staż pracy lub kandydat wykonywał przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
4) wyksztaÅ‚cenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwiewyższym.
b. wykształcenie o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku. Za odpowiednie uważa się m.in. specjalności: ochrona środowiska inżynieria środowiska, rolnictwo, leśnictwo,
c. dobry stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na stanowisku,
d. biegÅ‚a obsÅ‚uga programów komputerowych, w tym pakiet Office (Word, Excel), Windows, Internet Explorer.
e. prawo jazdy kat. B
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość regulacji prawnych wymaganych na aplikowanym stanowisku, m.in. z zakresu:
1) samorzÄ…du terytorialnego, finansów publicznych, Kodeksu PostÄ™powania Administracyjnego,
2) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawa ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody,
3) prawa wodnego,
4) ustawy o odpadach,
5) ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie,
6) ustawy o ochronie zwierzÄ…t,
7) ustawy o lasach,
8) prawa budowlanego,
b. umiejÄ™tność analizowania projektów, operatów wodnoprawnych, raportów oddziaÅ‚ywania na Å›rodowisko, czytania map sytuacyjno-wysokoÅ›ciowych i ewidencyjnych,
c. zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
d. pożądane wyksztaÅ‚cenie uzupeÅ‚niajÄ…ce (drugi kierunek studiów lub studia podyplomowe), np o specjalnoÅ›ciach administracja, prawo, zarzÄ…dzanie.
e. znajomość języka obcego - preferowany język angielski.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiÄ…zków Naczelnika WydziaÅ‚u Rolnictwa i Ochrony Åšrodowiska UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach należeć bÄ™dzie w szczególnoÅ›ci realizacja zadaÅ„ z zakresu WydziaÅ‚u okreÅ›lonych w Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, dostÄ™pnym do wglÄ…du na stronie (http://gmina.glucholazy.sisco.info).
4. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. dokument poÅ›wiadczajÄ…cy wyksztaÅ‚cenie (dyplom lub zaÅ›wiadczenie o stanie odbytych studiów),
d. kwestionariusz osobowy,
e. oświadczenie o niekaralności,
f. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Planowany termin rozpoczÄ™cia pracy – 1 października 2009r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Naczelnika WydziaÅ‚u Rolnictwa i Ochrony Åšrodowiska”w siedzibie UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 14 sierpnia 2009r. do godz. 900. Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w UrzÄ™dzie Miejskim w GÅ‚uchoÅ‚azach, Rynek 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulÄ… „Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorzÄ…dowych (Dz. U. z 2008 nr 223 poz. 1458)”.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński